Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 19 jun 2010 19:16

Het klopt toch ook wel? Je wilt toch ook wel eens wat nieuws?
Tenminste, ik wel. Ik heb sowieso lange tijd zonder nieuwe kleding gedaan, maar nu vind ik het toch wel weer leuk. Maar zoveel als ik ooit deed hoeft voor mij niet meer. Nu is het weer helemaal fijn als ik iets nieuws heb, als ik elke twee weken of elke maand iets koop, is de lol er snel af voor mij
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 19 jun 2010 22:37

Het kan natuurlijk pijnlijk zijn als iemand je erop wijst dat je dan toch wel iets mist als je niks nieuws kunt komen (ik druk het even sterker uit dan meisje20 dat deed). En dat iemand dan zelf op RW heeft neergezet dat het even níet gaat om kleding te kopen doet daar niets aan af, je kunt gewoon je hart willen luchten ofzo, zonder daarop juist extra te willen worden geconfronteerd met het gemis van 'n blij gevoel bij nieuwe kleren.
Het was gewoon niet zo'n tactische reactie.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 19 jun 2010 23:54

Dank je, LeChat! :)
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 23 jun 2010 15:53

ben vrijdag in breda wezen shoppen. dat is echt heel leuk daar. heb op het moment eigenlijk ook geen geld voor kleren, maar daarom blijft winkelen wel leuk. had een heeeeeél mooie jas gezien die even gepast heb, want ik kan niet elke dag zeggen dat ik een jas van 800!!!! euro :shock: heb aan gehad ;)
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 jun 2010 16:19

ow heerlijk jeepeecee. Zoiets moet je dan ook gewoon passen he.

Als puber ging ik weleens met een vriendin funshoppen en gingen we de gekste kleren passen.

Ik wil ooit nog eens naar Den Bosch. Vooral voor de terasjes en shoppen uiteraard.

Volgende week gaan we naar Stadskanaal, dus misschien dan ook nog even gezellig shoppen met manlief.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 jun 2010 16:37

Den Bosch is inderdaad erg leuk!

Ik ben vorig jaar met twee vriendinnen naar Breda geweest, maar daar waren we zo uitgekeken, ik vrees dat we de helft gemist hebben... 8)
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 jun 2010 16:44

Daphne schreef:Den Bosch is inderdaad erg leuk!

Ik ben vorig jaar met twee vriendinnen naar Breda geweest, maar daar waren we zo uitgekeken, ik vrees dat we de helft gemist hebben... 8)

Dat weet ik wel zeker :wink: Ik ben meestal zo uitgekeken maar wat hebben ze daar een winkels...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 jun 2010 17:11

Wij vonden dat er erg weinig winkels waren, maar ik hoorde van meerderen dat er heel veel winkels zijn, dus we hebben echt een stuk over het hoofd gezien...
Nog maar eens heen dan! 8)
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 jun 2010 19:01

In Den Bosch heb je onwijs veel schoenenwinkels. Breda kan ik me eigenlijk niet (meer) zo goed herinneren hoe het was, ook maar weer 'ns gaan kijken dus :).
Wij hopen binnenkort weer 'ns naar Antwerpen te gaan, met een bevriend stel - kunnen de mannen desnoods halverwege op een terrasje neerploffen 8)

Ik heb afgelopen zaterdag trouwens nog gebruik gemaakt van de WK-kortingsactie op de jurkjes van Steps! De Kioto-dress gekocht (website van Steps is niet zo handig om vanaf te linken, dus wie nieuwsgierig is moet zelf maar even zoeken daar :wink:).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 07 jul 2010 15:00

Oeps! Ik schijn erg lastig te zijn :wink: Ik wil een nieuwe tankini voor de vakantie, maar ik kan alleen halter-modellen e.d. vinden, er zijn bijna geen tankini's met 'gewone' bandjes over de schouders! De modellen die re zijn, dat zijn vaak van die oubollige modellen...Wie weet waar ze nog zulk soort, leuke, tankini's verkopen?
Ik heb wehkamp, otto, neckermann, bonprix, al gehad...En natuurlijk de nodige winkels ind e stad :wink:

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 07 jul 2010 15:06

-Judith- schreef:Oeps! Ik schijn erg lastig te zijn :wink: Ik wil een nieuwe tankini voor de vakantie, maar ik kan alleen halter-modellen e.d. vinden, er zijn bijna geen tankini's met 'gewone' bandjes over de schouders! De modellen die re zijn, dat zijn vaak van die oubollige modellen...Wie weet waar ze nog zulk soort, leuke, tankini's verkopen?
Ik heb wehkamp, otto, neckermann, bonprix, al gehad...En natuurlijk de nodige winkels ind e stad :wink:

Ik zag hier laast nog bij de Livera leuke hangen...

Tijd dus dat je weer eens gezellig langs komt
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 jul 2010 15:21

-Judith- schreef:Oeps! Ik schijn erg lastig te zijn :wink: Ik wil een nieuwe tankini voor de vakantie, maar ik kan alleen halter-modellen e.d. vinden, er zijn bijna geen tankini's met 'gewone' bandjes over de schouders! De modellen die re zijn, dat zijn vaak van die oubollige modellen...Wie weet waar ze nog zulk soort, leuke, tankini's verkopen?

Bij een sportzaak?

Daar heb ik mijn tankini gekocht, gewoon met bandjes over de schouders.

Bij deze winkel heb ik hem gekocht toen: http://www.franssport.nl/php/modules/ti ... x.php?id=1
Laatst gewijzigd door Evelien op 07 jul 2010 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 07 jul 2010 15:22

Ik heb ook wat gezien bij V&D. Heb zelf wel een halter trouwens.
pobody's nerfect

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 08 jul 2010 10:11

halter vind ik op zich wel leuk, maar dan heb ik aan 't eind van de middag zo'n last van m'n nek :oops: De tankini die ik nu heb is dus ook halter, en alleen daarom al, heb ik er een hekel aan om 'm te dragen...

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 jul 2010 10:26

Kun je daar wel een bh onder ? Of ook halter ?
En dan is het zeker alleen comfortabel met een kleiner maatje, als je E cup hebt, lijkt het me niet lekker zitten.

Terug naar “Archief”