JeeWee schreef:jip_86 schreef:Wat probeer je nu te zeggen? Dat de kerk ook verzet is? Of vind je het erg dat je naar de kerk kan omdat de vergadering niet door gaat?
ZONDAGavond is de finale!
Liturgisch gezien dus op een maandag.
Moderator: Moderafo's
JeeWee schreef:jip_86 schreef:Wat probeer je nu te zeggen? Dat de kerk ook verzet is? Of vind je het erg dat je naar de kerk kan omdat de vergadering niet door gaat?
Marnix schreef:JeeWee schreef:jip_86 schreef:Wat probeer je nu te zeggen? Dat de kerk ook verzet is? Of vind je het erg dat je naar de kerk kan omdat de vergadering niet door gaat?
Om half 9. Heb jij dan kerk? Wij niet hoor.
Galateia schreef: Maar ja, ik snap dan ook niets van dat hele zondag-mag-je-niets-doen-principe.
Niemand kan twee heren dienen. En God deelt Zijn plaats niet met iets of iemand anders.Jo'tje schreef: JeeWee, nou impliceer je wéér dat voetbalkijkende mensen God op een lagere plaats zetten dan voetbal.
Onzin. Ik ben dit topic gestart al voordat de eerste wedstrijd werd gespeeld. Dus het gaat om de hele gekte er omheen en niet allen om de wedstrijd op zondag.Jo'tje schreef: Bovendien vind ik het behoorlijk hypocriet: als NL eruit had gelegen na gisteren was het allemaal mooi en goed, want dan hebben 'wij' geen last van die finale op zondag.
Dat is ook niet wat ik zeg. Dat er überhaupt gekte rond sport ontstaat en dat wij daar kennelijk gewoon aan meedoen en dat ook normaal vinden. Dát is krom.Jo'tje schreef:Dat die finale hoe dan ook op zondag wordt gespeeld doet dan blijkbaar niet ter zake, als 'wij' er maar niets van zien. Dat is toch krom?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten