Zwanger deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Merisja
Luitenant
Luitenant

Re: Zwanger deel 8

Berichtdoor Merisja » 30 jun 2010 21:29

'k Zal aan je denken :wink:

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 01 jul 2010 15:53

TJ: Wil je toch een beetje sterkte wensen met de bruiloft morgen en een graad of 36!

off topique-smile Merisja: Gaan jullie echt naar buiten met die kinders met een temp van 36?
Dat schijnt vreselijk slecht te zijn voor kinderen en dat dan snachts alle hitte eruit komt.
Als het echt zo warm word blijven wij binnen met de kinderen.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 01 jul 2010 21:35

Tj, veel sterkte morgen en een fijne dag !

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 jul 2010 07:40

dank jullie wel! :D ik zie er wel een beetje tegenop moet ik zeggen.. het is nu al zo warm.. en dan ook nog ruim een uur in een auto zonder airco... en dan misschien later ook in de zon nog wachten enz enz.. huisarts zei al dat ik uit de zon moest blijven, maar ja de vraag is of dat lukt!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 02 jul 2010 19:24

Tuinfluiter schreef:
off topique-smile Merisja: Gaan jullie echt naar buiten met die kinders met een temp van 36?
Dat schijnt vreselijk slecht te zijn voor kinderen en dat dan snachts alle hitte eruit komt.

Een off-topic antwoord...nee, vandaag zijn we binnen gebleven. Het was echt tè warm. Vanmiddag kregen we schaduw op de speelplaats en zelfs toen was het nog te war. Dus we hebben ons binnen vermaakt, lekker met water spelen en in je luier en blote buik rondlopen :mrgreen: Heerlijk vonden ze het!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 02 jul 2010 23:27

Merisja schreef:
Tuinfluiter schreef:

Een off-topic antwoord...nee, vandaag zijn we binnen gebleven. Het was echt tè warm. Vanmiddag kregen we schaduw op de speelplaats en zelfs toen was het nog te war. Dus we hebben ons binnen vermaakt, lekker met water spelen en in je luier en blote buik rondlopen :mrgreen: Heerlijk vonden ze het!

Bij ons was het vanmorgen goed uit te houden hoor! Vanmorgen dus lekker in de badjes gweest met de kids en tussen de middag met een paar kleintjes in de schaduw. Om 2 uur naar binnen gegaan en daar ook gebleven, toen werd het echt té warm!
Afbeelding

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 03 jul 2010 06:11

Eigenlijk had ik gisteren ook wel een beetje met je te doen, TJ! Een bruiloft als het zo warm is lijkt me al niet echt geweldig, laat staan als je zwanger bent! Ik hoop dat je toch een fijne dag gehad hebt ...

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 03 jul 2010 14:15

Hoe doen mensen dat dan in landen waar het nog warmer is? Onze ukkepuk heeft gewoon buiten gespeeld in het badje en vannacht heerlijk geslapen. Ze koelen natuurlijk heerlijk af door in lauw water te spelen, meer dan wanneer ze binnen zijn denk ik.

Maar goed, het gaat niet meer over zwangerschap, dit is misschien meer voor refowebkids :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 jul 2010 15:42

het was leuk en gezellig.. maar HEET!!!!! ongelofelijk!!! in de schaduw stond de thermometer op 36 graden.. zelfs van gewoon stil zitten had je het al warm.. de kerk zijn we niet geweest... dat was direct na het gemeentehuis.. Matteo trok dat niet.. en eerlijk gezegd vond ik dat ook niet zo erg ivm de warmte :wink: mn bolero heb ik niet aangehad.. hemdje was warm zat :lol:

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 03 jul 2010 16:24

Fijn TJ dat het toch goed gegaan is!!
Je zult wel helemaal moe zijn geweest gisteravond.

Schipje: Volgens mij zijn deze temperaturen in die landen heel normaal, dus kunnen de mensen er daar beter tegen.
En veel landen waar het warm is blijven de mensen binnen voor een middagdut :wink:
Dat zijn al verschillende punten waardoor het voor ons als Nederlanders toch best pittig is, want een middagdut zijn wij niet zo gewoon en hier is het maar af en toe zo snikheet.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 03 jul 2010 17:03

Tuinfluiter schreef:, want een middagdut zijn wij niet zo gewoon.

idd... lig je lekker te slapen.. telefoon.. lig je weer te slapen.. telefoon! ¨pffff deed aan siesta, maar dat werd mij wel ff afgenomen. De telefoon uitzetten kon ook niet, omda tjuul op kdv was! vanmiddag maar bijgeslapen.

Overigens krijg ik nu vaak de vraag of het uit te houden is! tja... tis voor iedereen warm. Ben er wel achter dat je gewoon rujstig moet doen.... en vooral niet eraan denken dat het warm is.. daar krijg je het alleen nog maar warmer van!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 jul 2010 05:12

ik zit nu al een tijdje beneden.. ben al wakker sinds 5 uur... kon niet meer slapen :( en het plafond heb je op een gegeven moment ook wel gezien.. dus nu maar aan het ontbijt...

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 04 jul 2010 17:52

:shock:
Afbeelding

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 05 jul 2010 15:15

Dat is minder leuk, TJ!
Het zijn nu echt de laatste loodjes hoor ik wel,
nog even volhouden hoor :D
Fijn dat de trouwerij goed is verlopen!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 jul 2010 15:37

met het warme weer eigenlijk nergens last van.. en nu juist vandaag wel.. heb enorme koppijn.. ben duizelig en lopen gaat ook niet zo lekker.. :(

Terug naar “Archief”