VOETBALGEKTE: wat doet het jou?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Re: VOETBALGEKTE: wat doet het jou?

Berichtdoor Mortlach » 29 jun 2010 16:22

Faramir schreef:
rafaell schreef:Bij mij begint het toernooi nu pas echt te leven: voor het eerst in 12 lange jaren in de kwartfinale van het WK én een fantastisch historisch affiche: Nederland - Brazilië!

Dat gaat nog een zeer zware kluif worden vrees ik. Iemand enig idee hoe laat de wedstrijd is vrijdag?

16:00 CET / 15:00 GMT
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 29 jun 2010 16:26

TheKeimpe schreef:Draag jij nu niet mede de verantwoordelijkheid voor mensen die nu ze dit lezen besluiten om op dat tijdstip te gaan kijken?

Dat valt wel mee toch. Men roept steeds dat het hele WK zo onontkoombaar is. Men hoeft het internet maar aan te zwengelen, de tv of radio maar aan te zetten of de krant maar te lezen en je wordt door WK-nieuws overspoelt. Het lijkt me sterk dat mensen Refoweb nodig hebben om de wedstrijdtijden van de volgende WK wedstrijd te ontdekken.

Ik gs in ieder geval lekker in een Ierse pub kijken, oranje shirtje en al. Maar alleen in het kader "snel nieuwe sociale contacten opdoen natuurlijk"
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 29 jun 2010 18:32

schelpje3 schreef::oops:
TheKeimpe schreef:Draag jij nu niet mede de verantwoordelijkheid voor mensen die nu ze dit lezen besluiten om op dat tijdstip te gaan kijken?

Natuurlijk heel flauw van mij, maar ik had dit er achter moeten zetten: :wink:

Ga je alsjeblieft niet schuldig voelen, want dat was niet mijn intentie, meer een beetje plagen...

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 29 jun 2010 18:55

Ik heb zo'n idee dat dit topic vrijdagavond dicht kan. In elk geval wijzen de voetbalstatistieken daar op. :wink:
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 29 jun 2010 20:03

Nee hoor, die Brazilianen kunnen er niks van, alleen de voorhoede en de keeper is erg goed. En ik blijf sowieso volgen tot en met de finale :P Overigens is Kaka van Brazilië een behoorlijk fanatiek christen die zelfs voorganger wil worden (en enige jaren geleden overwoog daarom te stoppen met zijn carrière), laat de dominee het maar niet horen want daar kan natuurlijk nooit iets van kloppen ](*,)

Kris
Mineur
Mineur

Berichtdoor Kris » 29 jun 2010 21:51

schelpje3 schreef:
Mortlach schreef:
schelpje3 schreef:Zou die goser met zn commentaar het ook eens durven als de islam ter sprake komt ? Vast niet.

Wat probeer je precies te zeggen met deze opmerking?

A) Het in twijfel trekken van het lef van die gozer
B) Het aanduiden van de onaantrekkelijke houding van sommige extreme moslims bij het minste of geringste tot geweld over te gaan
C) Het impliciete beklag dat christenen dat (B) niet doen.
D) Al het bovenstaande.

Nou Mortlach, je weet heel goed wat er gebeurt als er dergelijke dingen over een imam op deze sarcastische wijze ter sprake komen.
Je hoeft geen cartoon te tekenen, of je hebt je doodvonnis al getekend.
Ik denk dat die gozer dat idd niet durft.

Ik ken heel veel mensen, ook prominenten, die kritiek leveren op moslims hoor. Zegt de naam Hans Teeuwen je iets? (Om maar een bekende Nederlander te noemen die dat doet.) En ben je vergeten dat net 1.500.000 mensen op Wilders hebben gestemd? Die stemmen echt niet op Wilders vanwege zijn linkse economische programma of vanwege de instandhouding van de AOW-leeftijd hoor.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 29 jun 2010 21:57

rafaell schreef:Nee hoor, die Brazilianen kunnen er niks van, alleen de voorhoede en de keeper is erg goed. En ik blijf sowieso volgen tot en met de finale :P Overigens is Kaka van Brazilië een behoorlijk fanatiek christen die zelfs voorganger wil worden (en enige jaren geleden overwoog daarom te stoppen met zijn carrière), laat de dominee het maar niet horen want daar kan natuurlijk nooit iets van kloppen ](*,)

Ik hoop natuurlijk dat Nederland wint, maar doen ze dat niet dan zal ik echt nog wel verder kijken. Ik vind het WK (en ook EK) gewoon leuk om te kijken en nog leuker als Nederland speelt.

Wesley Sneijder schijnt onlangs nog tot geloof te zijn gekomen: http://www.catholica.nl/archief/1760/he ... wee-kanten

rafaell

Berichtdoor rafaell » 29 jun 2010 22:05

Tot geloof? Hij is katholiek geworden hoor!

Sorry, had even zin een zwaar-gereformeerd grapje te maken :P In de kerk waar ik opgroeide waren katholieken geen christenen 8)

Faramir

Berichtdoor Faramir » 29 jun 2010 22:08

:P

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 29 jun 2010 22:13

schelpje3 schreef:
ajl schreef:
schelpje3 schreef:Televisie is nu eenmaal een grote fake. Je kunt naar believen knippen en plakken en zodoende alle mensen beschadigen.
Veel mensen zijn nu eenmaal dol op deze riooljournalistiek.
Maar o wee, als (kw)Albert zelf het slachtoffer wordt, dan wordtie boos.
Snap niet dat advocaat M er gaat zitten. Naar mijn idee raak je je geloofwaardigheid als advocaat dan wel kwijt.

Ehm...volgens mij ben jij ook van alle tv programma's volledig op de hoogte en doe je op deze wijze mee aan die riooljournalistiek. Dat is niet om je aan te vallen, maar als je er aandacht aan blijft geven, dan blijft het langer in stand :wink: . Misschien moet je het gewoon negeren.

Ik kreeg via internet een tip van iemand, heb het vanmorgen dus bekeken.
Ik kon eigenlijk eerst niet geloven dat ds K in boulevard geweest was, wel dus.
Negeren van voetbal(gekte) en alles eromheen is onmogelijk.
Op het moment dat ik de voor- of achterdeur opendoe, is het er.

Als je op de hoogte bent van zijn scheldnaam Kwalbert heb je niet alleen een tip gehad. Dan ben je volgens mij aardig op de hoogte als je het mij vraagt. Die naam zal hij zelf niet rond gaan bazuinen in zijn programma namelijk.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 jun 2010 22:14

TheKeimpe schreef:
schelpje3 schreef::oops:

Natuurlijk heel flauw van mij, maar ik had dit er achter moeten zetten: :wink:

Ga je alsjeblieft niet schuldig voelen, want dat was niet mijn intentie, meer een beetje plagen...

Laat ik dat nu zo begrepen hebben :!: :wink:
Er was hier net iemand die hoopte op Ned-Duitsland. :-&

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 jun 2010 22:19

@jip_86, ik heb de radio ook wel eens aan. Ik leef niet in een ei.
Hoorde het een keer voorbij komen en vond het wel geestig, soort koekje van eigen deeg.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 29 jun 2010 22:35

schelpje3 schreef:@jip_86, ik heb de radio ook wel eens aan. Ik leef niet in een ei.
Hoorde het een keer voorbij komen en vond het wel geestig, soort koekje van eigen deeg.

Maakt weinig verschil. Dat soort niveau komt niet voor bij de NOS, of Groot nieuws radio.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 jun 2010 22:41

jip_86 schreef:
schelpje3 schreef:@jip_86, ik heb de radio ook wel eens aan. Ik leef niet in een ei.

Maakt weinig verschil. Dat soort niveau komt niet voor bij de NOS, of Groot nieuws radio.

Ik geloof niet dat ik verantwoording hoef af te leggen naar hetgeen ik luister en dat is dus niet enkel naar deze genoemde zendgemachtigden.
Er is meer.....

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 29 jun 2010 23:00

Mij ben je geen verantwoording schuldig nee...
Wat ik bedoelde is dat je een uitgesproken mening hebt, dat is prima natuurlijk. Maar als je eerst afgeeft op de wereld en riooljournalistiek en dan toch aardig op de hoogte bent komt dat wel apart over zeg maar.

Terug naar “Archief”