VOETBALGEKTE: wat doet het jou?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Re: VOETBALGEKTE: wat doet het jou?

Berichtdoor Floefloe » 29 jun 2010 12:52

schelpje3 schreef:Gisteravond gaf ds K in RTL boulevard commentaar. Dat ze hem daar ruimte voor gaven !
Alleen Sylvie begreep het niet, "Katholiek is toch juist tolerant ?", vroeg ze zich verbaasd af, waarop Albert V meende te moeten opmerken dat dit zwaar gereformeerd was.
Het fragment duurt ruim 3 minuten, makkelijk op te zoeken, maar je moet geloof ik geen kliksafe hebben.

Hij werd flink voor gek gezet, zoals je kan verwachten van een programma als RTL boulevard. niet zo handig van hem om hier aan mee te werken.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 jun 2010 12:53

rafaell schreef:Het is gewoon de normale manier van spreken hoor, maar ultragereformeerd vind ik ook prima. Je wilt toch niet beweren dat dit (ver)licht of vrijzinnig is?

Het is christelijk gereformeerd, niks meer, niks minder !

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 jun 2010 12:55

Floefloe schreef:
schelpje3 schreef:Gisteravond gaf ds K in RTL boulevard commentaar. Dat ze hem daar ruimte voor gaven !
Alleen Sylvie begreep het niet, "Katholiek is toch juist tolerant ?", vroeg ze zich verbaasd af, waarop Albert V meende te moeten opmerken dat dit zwaar gereformeerd was.
Het fragment duurt ruim 3 minuten, makkelijk op te zoeken, maar je moet geloof ik geen kliksafe hebben.

Hij werd flink voor gek gezet, zoals je kan verwachten van een programma als RTL boulevard. niet zo handig van hem om hier aan mee te werken.

Je weet niet hoe hij er toe kwam ? Hij zal wel gevraagd zijn, hij heeft zich prima geweerd.
Nogmaals met ernst gewaarschuwd en liefdevol. Hij gunt een ieder het eeuwig leven.
Er is alleen een brede en smalle weg, geen tussenweg !
Alles wat bij boulevard verder gebeurt, is voor rekening van hen.
Zou die goser met zn commentaar het ook eens durven als de islam ter sprake komt ? Vast niet.

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 29 jun 2010 13:06

Hij zal ongetwijfeld gevraagd zijn, maar je kunt van te voren op je vingers na tellen dat er in het interview geknipt gaat worden en dat er tussendoor fragmenten zullen zitten met enigszins spottende (of althans spottend bedoelde) opmerkingen over o.a. de Bijbel. Dat is heel jammer.

Maar goed, van de positieve kant bekeken, de tokkies van Nederland hebben weer eens goed kunnen lachen om die gekkies van een gristenen.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 jun 2010 13:10

Televisie is nu eenmaal een grote fake. Je kunt naar believen knippen en plakken en zodoende alle mensen beschadigen.
Veel mensen zijn nu eenmaal dol op deze riooljournalistiek.
Maar o wee, als (kw)Albert zelf het slachtoffer wordt, dan wordtie boos.
Snap niet dat advocaat M er gaat zitten. Naar mijn idee raak je je geloofwaardigheid als advocaat dan wel kwijt.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 29 jun 2010 13:28

schelpje3 schreef:Televisie is nu eenmaal een grote fake. Je kunt naar believen knippen en plakken en zodoende alle mensen beschadigen.
Snap niet dat advocaat M er gaat zitten. Naar mijn idee raak je je geloofwaardigheid als advocaat dan wel kwijt.

Ehm...volgens mij ben jij ook van alle tv programma's volledig op de hoogte en doe je op deze wijze mee aan die riooljournalistiek. Dat is niet om je aan te vallen, maar als je er aandacht aan blijft geven, dan blijft het langer in stand :wink: . Misschien moet je het gewoon negeren.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 29 jun 2010 13:36

schelpje3 schreef:Zou die goser met zn commentaar het ook eens durven als de islam ter sprake komt ? Vast niet.

Wat probeer je precies te zeggen met deze opmerking?

A) Het in twijfel trekken van het lef van die gozer
B) Het aanduiden van de onaantrekkelijke houding van sommige extreme moslims bij het minste of geringste tot geweld over te gaan
C) Het impliciete beklag dat christenen dat (B) niet doen.
D) Al het bovenstaande.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 jun 2010 13:55

ajl schreef:
schelpje3 schreef:Televisie is nu eenmaal een grote fake. Je kunt naar believen knippen en plakken en zodoende alle mensen beschadigen.

Ehm...volgens mij ben jij ook van alle tv programma's volledig op de hoogte en doe je op deze wijze mee aan die riooljournalistiek. Dat is niet om je aan te vallen, maar als je er aandacht aan blijft geven, dan blijft het langer in stand :wink: . Misschien moet je het gewoon negeren.

Ik kreeg via internet een tip van iemand, heb het vanmorgen dus bekeken.
Ik kon eigenlijk eerst niet geloven dat ds K in boulevard geweest was, wel dus.
Negeren van voetbal(gekte) en alles eromheen is onmogelijk.
Op het moment dat ik de voor- of achterdeur opendoe, is het er.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 jun 2010 13:57

Mortlach schreef:
schelpje3 schreef:Zou die goser met zn commentaar het ook eens durven als de islam ter sprake komt ? Vast niet.

Wat probeer je precies te zeggen met deze opmerking?

A) Het in twijfel trekken van het lef van die gozer
B) Het aanduiden van de onaantrekkelijke houding van sommige extreme moslims bij het minste of geringste tot geweld over te gaan
C) Het impliciete beklag dat christenen dat (B) niet doen.
D) Al het bovenstaande.

Nou Mortlach, je weet heel goed wat er gebeurt als er dergelijke dingen over een imam op deze sarcastische wijze ter sprake komen.
Je hoeft geen cartoon te tekenen, of je hebt je doodvonnis al getekend.
Ik denk dat die gozer dat idd niet durft.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 29 jun 2010 14:28

rafaell schreef:Het is gewoon de normale manier van spreken hoor, maar ultragereformeerd vind ik ook prima. Je wilt toch niet beweren dat dit (ver)licht of vrijzinnig is?

Liever dan nog zwaar gereformeerd... Ultra klinkt extremistisch...

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 29 jun 2010 15:10

schelpje3 schreef:Nou Mortlach, je weet heel goed wat er gebeurt als er dergelijke dingen over een imam op deze sarcastische wijze ter sprake komen.
Je hoeft geen cartoon te tekenen, of je hebt je doodvonnis al getekend.
Ik denk dat die gozer dat idd niet durft.

Ik vraag me bovenal af wat de toegevoegde waarde van je opmerking is. Het is off topic en allesbehalve constructief, en dat is jammer en onnodig.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Faramir

Berichtdoor Faramir » 29 jun 2010 16:01

rafaell schreef:Bij mij begint het toernooi nu pas echt te leven: voor het eerst in 12 lange jaren in de kwartfinale van het WK én een fantastisch historisch affiche: Nederland - Brazilië!

Dat gaat nog een zeer zware kluif worden vrees ik. Iemand enig idee hoe laat de wedstrijd is vrijdag?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 jun 2010 16:06

Faramir schreef:
rafaell schreef:Bij mij begint het toernooi nu pas echt te leven: voor het eerst in 12 lange jaren in de kwartfinale van het WK én een fantastisch historisch affiche: Nederland - Brazilië!

Dat gaat nog een zeer zware kluif worden vrees ik. Iemand enig idee hoe laat de wedstrijd is vrijdag?

Laat nu uitgerekend ik dit weten, er moest nl een afspraak voor verzet worden. :-&
Het begint dus om 4 uur.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 29 jun 2010 16:07

Draag jij nu niet mede de verantwoordelijkheid voor mensen die nu ze dit lezen besluiten om op dat tijdstip te gaan kijken?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 jun 2010 16:15

:oops:
TheKeimpe schreef:Draag jij nu niet mede de verantwoordelijkheid voor mensen die nu ze dit lezen besluiten om op dat tijdstip te gaan kijken?

Terug naar “Archief”