Moderator: Moderafo's
Kris schreef:Het is sowieso bijzonder triest als je voor zoiets bidt.
rafaell schreef:Henkie is natuurlijk behoorlijk hypocriet: zelf wel wedstrijden kijken maar ondertussen de dominee verdedigen, die toch echt aangeeft dat het niet kan. Kijk dan niet óf geef gewoon aan dat die dominee een volstrekte **** is. Maar ik begrijp wel dat Henkie hem verdedigt terwijl hij zelf anders handelt, hij moet tenslotte aan de zaak denken
Het is sowieso bijzonder triest als je voor zoiets bidt.
TheKeimpe schreef:Maar nu zeg je iets wat ook niet waar is, hij zegt nergens dat hij nergens anders meer om bid.
Annet76 schreef:TheKeimpe schreef:Maar nu zeg je iets wat ook niet waar is, hij zegt nergens dat hij nergens anders meer om bid.
Tja, dat vind ik nou niet zo belangrijk, maar dát het een punt is van bidden is triest genoeg toch?
toppie schreef:Ik lees in de Bijbel dat het gebed van een rechtvaardige veel invloed kan hebben.
Mocht Nederland verliezen, schrijven jullie dat dan toe aan de christenen die hiervoor gebeden hebben?
Dan verwens je ze in ieder geval wel, want voetbal moet ten alle tijd kunnen, aan de reacties te lezen.
Jullie " haten" dus je mede-christenen, die dit doen? Of niet soms, is haten een te zwaar beladen woord?
Wat eist God van ons?
Dat we onze naasten liefhebben als ons zelve!
Gij zlut niet doodslaan, nog met woorden, nog met gedachten, nog met werken!
Faramir schreef:Waarom wordt ik als voetbal kijkende christen dan wel zo bejegend
Annet76 schreef:TheKeimpe schreef:Maar nu zeg je iets wat ook niet waar is, hij zegt nergens dat hij nergens anders meer om bid.
Tja, dat vind ik nou niet zo belangrijk,
maar dát het een punt is van bidden is triest genoeg toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten