Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 16 jun 2010 12:59

Volgens mij is het niet netjes nee, in het wit gaan. Omdat dan niet helemaal duidelijk meer is, in sommige gevallen, wie de bruid is en wie een vriendin/familielid.
Als moeder mag het al helemaal niet, als andere gast volgens mij ook officieel niet. Nu had ik wel een flinke jurk aan, dus was heus wel te zien wie de bruid was, maar als je een wat modernere jurk aan hebt, kan het verwarrend zijn.

Maar het scheelt idd als de bruid geen wit aan heeft, al is de kans op vergissen dan natuurlijk nog groter ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 16 jun 2010 15:56

Ik had op de bruiloft van mijn beste vriendin een kort wit jurkje met een wit jasje aan. Met een enkel zandkleur biesje.
Ik heb superleuke foto's samen met de bruid, zonder dat ik zelf maar iets op een bruid lijk.
Meestal is een trouwjurk niet van linnen, en ook niet kort.
Ik zie het probleem niet echt,

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 16 jun 2010 17:25

Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar volgens mij wordt de bruidegom eerder 'verwisseld' dan de bruid :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 16 jun 2010 18:48

LeChat schreef:Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar volgens mij wordt de bruidegom eerder 'verwisseld' dan de bruid :wink:

en.

Idd! Wij hadden een aantal jaren geleden een bruiloft van goede vrienden, en mijn manhad voor de gelegenheid een mooi bruin pak gekocht.
Komen we bij het huis van de bruid... heeft de bruidegom bijna exac hetzelfde pak :oops:

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 16 jun 2010 19:00

-Judith- schreef:
schelpje3 schreef:Officieel mag dat niet eens, althans, volgens de etiquette.
Ergens is het lachen, want je ziet steeds vaker bruiden in een ander kleurtje :P

Volgens de etiquette die ik gehoord heb, mag de moeder van de bruid geen wit aan! ;-)

Maar dit is al de 3e bruiloft dat ik die jurk aan heb, en ik heb nog nooit commentaar gehad, en alle 3 de bruidjes hadden geen wit aan...Dus 't was geen probleem!

Bij Mexx zijn bolero´tjes te koop in allerlei kleuren, ze kosten alleen 39.95.

Wit dragen op een bruiloft terwijl je niet de bruid bent, is volgens de etiquette niet gewenst omdat de bruidegom zich kan vergissen. Maar met een wit jurkje aan is volgens mij niets mis, als je maar geen sluiertje draagt en een fleurig bloemenboeketje mee draagt [-X
Dus, dat.

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 16 jun 2010 20:05

Ik ben inmiddels geslaagd...Bij de 'Hier'!

EN over die witte jurk: bij de eerste bruiloft had ik een felgroene bolero, met een knoop van voren, en bij de 2e een taupe-kleurig jasje met een opstaande kraag, en nu dus een zachtblauw vestje met 6 knoopjes van voren...Wie me dan nog voor bruid aan kijkt :shock:
En het is trouwens een linnen jurk, ballonmodel, tot net op/over de knie!

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 16 jun 2010 20:21

Zo'n multicombineerbaar jurkje wil ik ook wel hebben :D Momenteel ben ik nog op zoek naar een leuk creme/wit vestje met ingebreide motiefjes en knoopjes van voren wat ik (heel handig) bijna bij alles wel kan dragen. Echt zo'n lief vestje zeg maar. Dus mocht iemand nog tips hebben ;)

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 16 jun 2010 20:26

Anne 80 schreef:
LeChat schreef:Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar volgens mij wordt de bruidegom eerder 'verwisseld' dan de bruid :wink:

en.

Idd! Wij hadden een aantal jaren geleden een bruiloft van goede vrienden, en mijn manhad voor de gelegenheid een mooi bruin pak gekocht.
Komen we bij het huis van de bruid... heeft de bruidegom bijna exac hetzelfde pak :oops:

MIJn man had een bordeaux rood pak. ( zo ongeveer) mijn broer had 2 pakken gekocht, ook zo één en een soort groene. ( de kleuren zijn van 16 jr geleden:-)
Ik hoorde dat en adviseerde mijn broer om de groene maar aan de doen met onze bruiloft.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 16 jun 2010 21:01

Wiepie schreef:Momenteel ben ik nog op zoek naar een leuk creme/wit vestje met ingebreide motiefjes en knoopjes van voren wat ik (heel handig) bijna bij alles wel kan dragen. Echt zo'n lief vestje zeg maar. Dus mocht iemand nog tips hebben ;)

Bij Jackpot?

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 17 jun 2010 18:57

Morgen zal ik voor het eerst een kijkje nemen op Hoogh-Catherijne in Utrecht.
Ik kom toch op Utrecht centraal aan, dus das lekker praktisch.
Een vestje via internet wil gewoon niet lukken (steeds te kort) dus ik moet er toch aan geloven in reallife te gaan shoppen :(
Misschien hebben ze er ook een Jackpot(?) Ennuh... Kwebbel, mocht je nog leuke tips hebben in dat shopcentrum... ;)

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 17 jun 2010 18:59

In Hc zit/zat wel een Jackpot. In een hoekje, richting het centrum geloof ik..Een beetje vaag, maar ik kom er niet vaak genoeg om het precies te weten.. :oops:

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 17 jun 2010 20:50

Jackpot op HC zit aan het einde. Je hebt op gegeven moment rechts V&D en rechtdoor de roltrap. Ga je tussen V&D en roltrappen door en zie je hem zitten. Inderdaad in het hoekje, je loopt er zo tegen aan!

Succes! Anders heeft Dept ze volgens mij ook wel. Of V&D als je daar toch langs komt.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 18 jun 2010 17:10

Shoppen in Utrecht is veel leuker buiten Hoog Catharijne... ;-)

Ik heb vandaag geshopt, een jurkje bij de steppin out:

Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 18 jun 2010 21:55

Mijn voorkeur gaat idd ook uit naar búiten Hoog Catharijne :wink:

Morgen tijdens de voetbalwedstrijd (alleen dat deel v/d dag) trouwens 25 euro extra korting op jurkjes bij Steps! Ook op al afgeprijsde jurkjes...

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 18 jun 2010 21:56

wat geven jullie maandelijks uit aan kleding?
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Terug naar “Archief”