Wat naar voor Matteo, tj. Mijn moeder zegt vaak dat koorts goed is, dat heeft je lichaam dan even nodig om weer gezond te worden, zij zei vaak dat een pcm dan juist niet altijd goed is. Maar ik doe het wel hoor, als Jurian zich echt naar voelt, daar knapt hij dan zo van op. Is voor hem ook prettiger. Maar koorts hoort wel te zakken na het geven van een pcm.
Jurian heeft vanavond zowaar 3 kleine stukjes wortel op
 Heel bijzonder
 Heel bijzonder  Hij eet sowieso weinig tegenwoordig. Op zo'n hele dag: ochtend 1 boterham met appelstroop, tussendoor 1,5 appel, middageten 1 boterham met appelstroop (dat vindt ie zooo lekker), tussendoor een volkoren koekje en avondeten nog geen halve hamburger, 3 stukjes wortel en een klein beetje vanille yoghurt. Dat zo'n kind daarop kan groeien...maargoed, hij klaagt nooit over honger volgens mij, dus het zal wel goed zijn. Zijn vader is ook geen grote eter, daar zal hij het wel van hebben.
 Hij eet sowieso weinig tegenwoordig. Op zo'n hele dag: ochtend 1 boterham met appelstroop, tussendoor 1,5 appel, middageten 1 boterham met appelstroop (dat vindt ie zooo lekker), tussendoor een volkoren koekje en avondeten nog geen halve hamburger, 3 stukjes wortel en een klein beetje vanille yoghurt. Dat zo'n kind daarop kan groeien...maargoed, hij klaagt nooit over honger volgens mij, dus het zal wel goed zijn. Zijn vader is ook geen grote eter, daar zal hij het wel van hebben.

. Gistermorgen heeft hij niets gegeten voordat hij naar het kdv ging. Hij heeft daar fruit gehad en tussen de middag 3 boterhammen en gisteravond bliefde hij de bietjes en het toetje niet.  Toen hij in bed lag, riep hij mij en vroeg om bijtkoek ( ontbijtkoek). Jammer voor hem, maar dat krijgt hij dan niet. Vanmorgen heeft hij echt zijn boterham naar binnen geschrokt. Dus ik wacht het vanavond maar weer af
 . Gistermorgen heeft hij niets gegeten voordat hij naar het kdv ging. Hij heeft daar fruit gehad en tussen de middag 3 boterhammen en gisteravond bliefde hij de bietjes en het toetje niet.  Toen hij in bed lag, riep hij mij en vroeg om bijtkoek ( ontbijtkoek). Jammer voor hem, maar dat krijgt hij dan niet. Vanmorgen heeft hij echt zijn boterham naar binnen geschrokt. Dus ik wacht het vanavond maar weer af  .
 .
 ) moet net zijn dat ze wat ziekig is, dan eet ze minder maar dat hoort er denk ik dan ook maar bij.
 ) moet net zijn dat ze wat ziekig is, dan eet ze minder maar dat hoort er denk ik dan ook maar bij.