(nu was mijn moeder wel ongelooflijk schoon hoor, dus zij deed het ook best vaak, maar zo eens in het halve jaar ofzo?)
 (nu was mijn moeder wel ongelooflijk schoon hoor, dus zij deed het ook best vaak, maar zo eens in het halve jaar ofzo?)Moderator: Moderafo's
 (nu was mijn moeder wel ongelooflijk schoon hoor, dus zij deed het ook best vaak, maar zo eens in het halve jaar ofzo?)

*Annet* schreef:Jullie ijverige huisvrouwen weten vast ook wel te verzinnen hoe je de lego-bouwwerken schoon houdt? Met een kwastje afstoffen lijkt me stof verplaatsen, met de stofzuiger blijft er weinig lego over en als ik er met een natte doek over ga storten de meeste bouwwerken in.

Maar ik snap wat je bedoelt, als je dat niet meteen vanaf het begin als regel hebt gesteld, dan krijg je daar nu geen voorstanders voor natuurlijk!
 Maar ik snap wat je bedoelt, als je dat niet meteen vanaf het begin als regel hebt gesteld, dan krijg je daar nu geen voorstanders voor natuurlijk! (al zijn de ramen niet helemaal schoon, want er zitten vlekken van stickers die erop zaten). Nu nog binnen maar dat doen ik van de week wel een keer.
 (al zijn de ramen niet helemaal schoon, want er zitten vlekken van stickers die erop zaten). Nu nog binnen maar dat doen ik van de week wel een keer.
 heerlijk!
 heerlijk! Vanochtend de was aan de lijn en nu al gestreken in de kast. Mag ik een applausje horen
 Vanochtend de was aan de lijn en nu al gestreken in de kast. Mag ik een applausje horen   

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten