Goedzo Julian!
Ik moet vanmiddag met de jongste ben benieuwd hoeveel zij gegroeid is!
Moderator: Moderafo's
MissF schreef:@schipje, bedoel je zo'n soort knikkerbaan zeg maar? een rond houten blokje erin, en het loopt dan vanzelf naar beneden?
Die kregen wij met de geboorte van Jurian, toen hij 10 maanden was hebben we hem uitgepakt, het 1 keer voorgedaan, en sindsdien doet hij het elke dag dat hij thuis speelt wel een poosje, dat is echt geweldig![]()
Jurian kreeg voor zijn eerste verjaardag van ons een loopauto in de vorm van een bulldozer. Sinds een maand ofzo snapt hij hoe het moet en crosst hij er graag op rond. Verder muziekinstrumentjes, duplo (maar daar doet hij nu erg weinig mee), boekjes, autootjes en wat kleding. Ik vind het wel jammer dat hij in de winter jarig is, want zomerspeelgoed heeft hij dan zo weinig aan. maargoed, goeie reden voor oma en opa om tussendoor het een en ander te geven, zoals de zandbak
vpk schreef:hier ook een trotse papa en mama: hoewel nog een beetje wiebelig, heeft dochterlief vandaag voor het eerst uit zichzelf een paar losse stapjes gezet!
Bumba schreef:Vanochtend op het cb geweest, Julian (de onze) is 68 cm en 7.080 gram. Was niet heel hard gegroeid t.o.v. vorige keer. We mogen gaan beginnen met hapjes en dan trekt het waarschijnlijk wel weer aan!
Maar ze waren al met al dik tevreden!
Hoera voor Julian
liefje schreef:Bumba schreef:Vanochtend op het cb geweest, Julian (de onze) is 68 cm en 7.080 gram. Was niet heel hard gegroeid t.o.v. vorige keer. We mogen gaan beginnen met hapjes en dan trekt het waarschijnlijk wel weer aan!
Hoera voor Julian
Bumba!!!! Ik ben ook geweest...ze is 63 cm en ze weegt......nou je raad maar!
Bumba schreef:liefje schreef:Bumba schreef:Vanochtend op het cb geweest, Julian (de onze) is 68 cm en 7.080 gram. Was niet heel hard gegroeid t.o.v. vorige keer. We mogen gaan beginnen met hapjes en dan trekt het waarschijnlijk wel weer aan!
Hoera voor Julian
Bumba!!!! Ik ben ook geweest...ze is 63 cm en ze weegt......nou je raad maar!
Toch niet 7.080 gram??? Maar was is ze al lang!!! Danique is toch ook lang???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten