Dine schreef:Aan de andere kant.. als de PVV gaat regeren, moeten ze ook waarschijnlijk een heel aantal standpunten opzij zetten.
En dan hopen dat het gewoon net zo gaat als met de LPF!
Opgaan, blinken en verzinken....
Moderator: Moderafo's
Dine schreef:Aan de andere kant.. als de PVV gaat regeren, moeten ze ook waarschijnlijk een heel aantal standpunten opzij zetten.
pannenkoek schreef:Dine schreef:Aan de andere kant.. als de PVV gaat regeren, moeten ze ook waarschijnlijk een heel aantal standpunten opzij zetten.
Opgaan, blinken en verzinken....
Mortlach schreef:22 zetels voor de PVV, dat is wel even schrikken, ja.
Vanaf hoeveel zetels is er ook alweer sprake van een werkbaar kabinet? 76? Dan zou zelfs VVD-PVV-CDA een minderheid vormen, maar PvdA, SP, GroenLinks, en D66 halen dat ook niet.
TheKeimpe schreef:Ik weet werkelijk niet wat ik het ergste zou vinden, iets met de PVV of paarsplus.
Optimatus schreef:Als CDA moeten we snel de oppositie in. Eerst het profiel weer glans geven, de te rechtse partijtop weer naar het midden terughalen en weer voluit christen-democraat worden. Dat zal wellicht niet leiden tot een enorme verkiezingswinst, maar wel tot een degelijke, christen-democratische partij die vanuit christelijk en sociaal perspectief het vaderland kan dienen.
JeeWee schreef:Faramir schreef:In Nederland is overigens echt niet genoeg ruimte voor economische vluchtelingen. we mogen al blij zijn als we de echte vluchtelingen goed kunnen opvangen en een toekomst kunnen bieden.
Wat moest je ook al weer doen als je twee rokken hebt?
Je naaste NET ZO LIEF als je zelf?
Er ontstaan economische vluchtelingen omdat wij ze dwingen. Ze vluchten uit nood: we zorgen te slecht voor hun economische ontwikkeling ter plaatse.
Wat zou jij doen als je geen werk had, niet te eten had?
En nu willen juist deze partijen gaan bezuinigen op ontwikkelingshulp...
toppie schreef:Tja, daar heb je zo een heikel punt...Faramir schreef:In Nederland is overigens echt niet genoeg ruimte voor economische vluchtelingen. we mogen al blij zijn als we de echte vluchtelingen goed kunnen opvangen en een toekomst kunnen bieden.
Ik voel daar wel in mee ja, echte vluchtelingen moeten we helpen, maar wat noem jij/ik dan echt?
Ik bedoel hoe is dat te controleren?!
Optimatus schreef:Als CDA moeten we snel de oppositie in. Eerst het profiel weer glans geven, de te rechtse partijtop weer naar het midden terughalen en weer voluit christen-democraat worden. Dat zal wellicht niet leiden tot een enorme verkiezingswinst, maar wel tot een degelijke, christen-democratische partij die vanuit christelijk en sociaal perspectief het vaderland kan dienen.
Faramir schreef:Hoe we ook over Balkenende mogen denken: ik ben bang dat we niet snel meer een regering zullen krijgen met een premier die de God van de Bijbel erkent als zijn Heer.
Rutte is gereformeerd als ik me niet vergis. Cohen is joods. Ik denk dat de kans dus vrij groot is dat we een premier zullen krijgen die God erkent als zijn Heer.
keessie schreef:De christelijke politiek is aardig uitgedund....
Kris schreef:Overigens: ik hoop enorm op Paars Plus.
Boekenlezer schreef:Nou, ik anders bepaald niet! Ik ben namelijk groot voorstander van de vrijheid van onderwijs, en daarin zijn D'66, PvdA en GroenLinks nou bepaald geen vrijdenkers. Integendeel! Die willen een seculiere eenheidsworst. Als er íets is waar ik niet op zit te wachten, dan dát wel!
Kris schreef:@ Boekenlezer: Nee, de mensen die gebruikmaken van het bijzonder onderwijs zijn echte vrijdenkers...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten