LauraC schreef:Dat was idd wel even gek ja. Ik zag ze toen ik boven het bed aan het opmaken was, ze gingen in de richting van de grote weg. Dus maar even snel naar buiten gerend en een praatje aangeknoopt met het jochie dat eerst zei dat zn mama wel wist waar hij was. Maar hij wilde niet naar huisDus na doorvragen kwam er wel uit dat ze ontsnapt waren en toen moest ik nog alle truuks uit de kast halen om hem mij naar hun huis te leiden
Kinderen.....
Maarre, wij hadden ook nog wat 'grappigs'....gisteravond, kwart voor 8 (ik was in de kerk) klopt de overbuurvrouw aan. Manlief doet de deur open, die was aan het afwassen, en de buuf zei: weet u dat uw zoon in het raamkozijn staat boven en probeert via het bovenlicht (dat open staat) naar buiten te klimmenDus toen was het onze beurt om ons te schamen voor ons kind
Toen mijn man 3 was (is inm. 35 jr gelden)zag hij zijn vader dakpannen leggen op de schuur. 'ach, dat kan ik ook' en toen pa aan het koffiedrinken was ging hij naar boven, de ladders lagen zo bij het dak omhoog. Hij had een prachtig uitzicht. Wat wil je als je over de bomen heen kijkt op zo'n 15 m hoogte. Komt de buurman eraan om ff te vertellen dat er een kleintje op de nok van de schuur zat.