Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Nina87
Sergeant
Sergeant

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Nina87 » 05 jun 2010 13:53

Wat zielig zeg :(
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 05 jun 2010 21:47

nou, zeg dat wel...
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 05 jun 2010 22:15

LauraC schreef:Heb net 2 kleine kindjes thuis gebracht. Ik zag ze zonder schoentjes bij ons voor de deur lopen. Meisje van zo'n 18 mnd en jochie van 3. Bleek dat mama lag te slapen en ze ontsnapt waren.... :?

Schaamde die mama zich niet erg?
Vorige week was ik niet zo lekker en ik was hondsmoe, ik lag op de bank aan het eind van de middag en schrok ook wakker door Lenthe's gegil die het nu maar is tijd vond dat haar moeder wat te eten voor haar ging maken =D>

@vlinder: sterkte in deze situatie!
@liefje, gefeliciteerd nog met Danique, heeft ze het leuk gehad?
@weet-niet-meer-wie-het-vroeg-over-speelgoed-met-9-mnd: Ik heb in het hele afgelopen jaar 1 speelgoedje gekocht voor Lenthe met leuke muziekjes en lichtjes maar nee hoor, ze vind blokjes tegen elkaar slaan net zo leuk of met de dienbladen spelen of tegen de prullenbak rammen (is net een spiegel voor haar) of met een oud mobieltje spelen, het is allemaal veel leuker.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 jun 2010 09:09

dat vind ik echt triest.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 07 jun 2010 13:03

Dat was idd wel even gek ja. Ik zag ze toen ik boven het bed aan het opmaken was, ze gingen in de richting van de grote weg. Dus maar even snel naar buiten gerend en een praatje aangeknoopt met het jochie dat eerst zei dat zn mama wel wist waar hij was. Maar hij wilde niet naar huis :-k Dus na doorvragen kwam er wel uit dat ze ontsnapt waren en toen moest ik nog alle truuks uit de kast halen om hem mij naar hun huis te leiden :mrgreen: Kinderen.....;)
Maarre, wij hadden ook nog wat 'grappigs'....gisteravond, kwart voor 8 (ik was in de kerk) klopt de overbuurvrouw aan. Manlief doet de deur open, die was aan het afwassen, en de buuf zei: weet u dat uw zoon in het raamkozijn staat boven en probeert via het bovenlicht (dat open staat) naar buiten te klimmen :shock: Dus toen was het onze beurt om ons te schamen voor ons kind ;)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 07 jun 2010 13:23

:lol: :lol: :lol:

Wat een ondeugend ventje!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 07 jun 2010 13:25

Tsja....en zaterdag zat er een stuk appel in zijn neus. Ik verveel me geen moment met Michael maar soms zit ik echt wel met mijn handen in mijn haar :(

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 07 jun 2010 14:05

LauraC schreef:Tsja....en zaterdag zat er een stuk appel in zijn neus. Ik verveel me geen moment met Michael maar soms zit ik echt wel met mijn handen in mijn haar :(

haha!
Hier word een mevrouwtje opeens zo wijs! Zondag word ze alweer 1!! Ze snapt opeens zoveel, als ik vraag wat de koe doet zegt ze 'boeoeoeoe' met haar lippen op elkaar :D en ze weet ook heel goed wanneer ze leuk gevonden word door anderen! Ontzettend wat een uitslovertje! :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 jun 2010 14:06

@ Laura, wat een ondeugd... :lol: Schrok je niet enorm toen je het hoorde?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 jun 2010 14:20

Eng Laura...ondeugend mannetje!

Danique had laatst hier boven haar slaapkamer raam ook open gezet en hing er half uit!
Ik was Ylana in bad aan het doen, die heb ik maar nat in haar bedje gelegd en toen heel zachtjes
naar Danique gegaan en haar bij het raam weg getrokken, ml heeft er gelijk andere haken opgezet die avond.
Nu de schutting nog...mamaaaaaaaaaaa kijk eens ik ben groot!!!!!!!!!!!!!! [-X
Op het aanrecht mamaaaaaaaaaaaaa moet jij ook een snoepie....koelkast open papa moet je biertje!! :mrgreen: en dan de rest nog, maar hou me verder in! :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 jun 2010 14:24

ik heb ook zelfs in het raamkozijn gestaan van het dakkapel, m'n vader wist niet hoe snel hij boven moest komen. :wink:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 jun 2010 14:26

engerd!!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 jun 2010 14:30

dat besefte ik op dat moment totaal niet en riep heel enthousiast m'n vader :oops: .

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 jun 2010 16:12

Oei, al die in ramen staande kinderen, ben benieuwd wat ons nog te wachten staat.
Wij waren dit weekend een weekendje weg, met mijn vriendinnen en hun mannen en nog 1 kindje. Dat kindje is een half jaar jonger dan Jurian, maar wat kunnen die nu al leuk met elkaar 'spelen' zeg. Jurian aait hem steeds over zijn hoofdje. Hij pakt wel vaak speelgoed van het kindje af (volgens mij echt omdat hij dat gewoon mooi vindt, helemaal niet uit baldadigheid ofzo). En steeds als ik zei: nee, Jurian, dat is van B, geef het maar aan B terug' dan deed hij dat zo lief :D
We zaten in een huisje op een boerderij, Jurian vond de koeien fantastisch, hij was er niet bij weg te slaan, echt superleuk! Als we ooit nog eens een weekendje weg willen, weet ik welke plek de voorkeur heeft: de boerderij ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 07 jun 2010 16:52

Zijn grote raam zit op slot dus daar kan hij gelukkig niet uit en dat bovenste raampje is zo klein en hoog dat hij daar hopelijk ook niets mee kan..'t was meer het idee ;) Op schuttingen klimmen deed hij vorige zomer al...kijk maar even bij mn Hyves foto's, liefje :)
Hij is gewoon mega ondernemend maar soms weet ik gewoon niet wat ik met hem aanmoet omdat geen ene vorm van discipline lijkt te werken. Aardig zeggen, boos zeggen, negeren, hoek, speelgoed weg...niets helpt :?

Terug naar “Archief”