Mortlach schreef: alleen is niet iedereen het erover eens wanneer iets een exces is.
Kun je nou echt met droge ogen zeggen dat deze rambam rond het WK geen exces is?
Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef: alleen is niet iedereen het erover eens wanneer iets een exces is.
JeeWee schreef:Mortlach schreef: alleen is niet iedereen het erover eens wanneer iets een exces is.
Kun je nou echt met droge ogen zeggen dat deze rambam rond het WK geen exces is?
JeeWee schreef:Dit soort voetbal an sich kan al helemaal niet meer tot eer van God zijn.
En nee dan heb ik het nog niet eens over de Dag van God, waar niks meer van terecht komt en de hele kermis gewoon doorgaat.
Waar o waar kom ik op het WK of in welk stadion nog iets tegen van de God die mijn God en Vader wil zijn?
Ja, ik kom Zijn Naam wel tegen, maar dat is in een andere context als er een tegendoelpunt valt...
JeeWee schreef:Nina87 schreef:Zolang je er op een gezonde manier mee omgaat is er niks mis met voetbal kijken. Ik vind niet dat je kunt zeggen dat voetbal op zichzelf slecht is: het is een bepaalde groep mensen die hierin doordrijft.
Er is van alles mis met dit voetbal!
Het is een commerciële gekte, waar God geen plaats heeft. Alles we we doen, moet toch tot eer van God zijn?
Het neemt mensen in beslag, houdt ze bij God vandaan en....
laten we nou eens heel eerlijk zijn. Je hoeft het hier niet eens hart op te zeggen, maar ik kán niet geloven dat een wedergeboren christen geniet van deze waanzin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten