@elsb: Michael heeft ook 1 niet ingedaald balletje en we wachten nog steeds op zijn zh-afspraak!
Moderator: Moderafo's
jeepeecee schreef:regenboog-smile gefeliciteerd danique!
jeepeecee schreef:gefeliciteerd danique!
LauraC schreef:@Haai: grappig, ik heb woensdag voor Michael onderbroekjes gekocht en na een kwartier waren er al 2 nat. Hij vond het te leuk om ze nat te plassenMijn schoonzusje was hier deze week en die lette even op Michael toen ik aan het koken was en hij trok z'n onderbroek uit en begon om zich heen te plassen, ze wist niet wat ze moest doen
LauraC schreef:@Haai: grappig, ik heb woensdag voor Michael onderbroekjes gekocht en na een kwartier waren er al 2 nat. Hij vond het te leuk om ze nat te plassenMijn schoonzusje was hier deze week en die lette even op Michael toen ik aan het koken was en hij trok z'n onderbroek uit en begon om zich heen te plassen, ze wist niet wat ze moest doen
Memmem schreef:LauraC schreef:@Haai: grappig, ik heb woensdag voor Michael onderbroekjes gekocht en na een kwartier waren er al 2 nat. Hij vond het te leuk om ze nat te plassenMijn schoonzusje was hier deze week en die lette even op Michael toen ik aan het koken was en hij trok z'n onderbroek uit en begon om zich heen te plassen, ze wist niet wat ze moest doen
grappig Laura, je hebt toch wel even stiekem gelacht?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten