Joran van der Sloot, schuldig of niet?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Joran van der Sloot, schuldig of niet?

Berichtdoor schelpje3 » 03 jun 2010 10:04

Zo isie opeens weer aktueel. Er circuleerde iets op internet dat hij zelfmoord gepleegd zou hebben.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 03 jun 2010 10:16

Dat lijkt me een gerucht. Wat wel vrij zeker is, is dat hij naar Chili is gereisd en dat de politie daar nu naar hem op zoek is (bron).
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 03 jun 2010 10:19

Ik hoop dat ze hem vinden ! Misschien dat hij dan "breekt" en de moord op Natalee bekent. Want daar is hij nog immer hoofdverdachte. Hij heeft zn pappie nu niet meer om de hand boven het hoofd te houden.
Die jongen deugt niet, dat komt MEDE door zn opvoeding. Vooral die moeder praatte alles goed.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 03 jun 2010 10:28

Frappant dat hij 30 mei uitkiest voor "moorddatum".
Ik hoop dat ze hem snel pakken, de chileense politie is hard naar hem op zoek.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 03 jun 2010 10:31

Ja, dat is zeker bizar...

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 03 jun 2010 10:36

@Pol: zou dat bewust zijn, of toeval ?

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 03 jun 2010 12:41

Ik denk bewust. Het lijkt mij dat je een datum nooit vergeet. Hij kende Natalee. Hij wist dat ze de 30e kwijt is geraakt .Joran is niet gek. En vb als je 11 september zegt weet ook heel de wereld wat er toen is gebeurd. En bij Joran is die 30-5 beter blijven hangen omdat het met zijn eigen leven heeft te maken. Misschien denk ik te ver, maar wat voor herinneringen heeft hij aan andere 30 mei's Is er iets voorgevallen in zijn leven op die datum?? Heeft er dat wat mee te maken?
Vind Joran een bijzonder figuur. Liegt of het gedruk staat, in ieder geval het zit niet psychisch niet goed bij hem, zit kompleet in de knoop en vraag me af wat er is gebeurd voordat het meisje is vermoord.... Maar weet niet of er dat ook uitkomt. En waarom?? Teveel drugs in het spel.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 jun 2010 14:56

schelpje3 schreef:Ik hoop dat ze hem vinden ! Misschien dat hij dan "breekt" en de moord op Natalee bekent. Want daar is hij nog immer hoofdverdachte. Hij heeft zn pappie nu niet meer om de hand boven het hoofd te houden.
Die jongen deugt niet, dat komt MEDE door zn opvoeding. Vooral die moeder praatte alles goed.

Dat is wel heel oordelend en ongenuanceerd! Mischien hebben zijn ouders er ook wel heel veel verdriet van (gehad), maar brengen ze dat niet naar buiten. Zou jij je eigen kind publiekelijk afvallen? Ik weet niet of ik dat zou doen. Het blijft, ondanks alle zorgen die je over hem hebt, wel je kind! En de zinsnede dat pappie de hand boven het hoofd hield is ook heel suggestief en nergens op berust. Daar zijn inderdaad heel veel verhalen over, maar als die man echt iets oneerbaars had gedaan, dan was hij wel uit zijn ambt gezet. Daarmee wil ik zeker bepaald gedrag van Joran niet goed praten, maar denk er even om wat je van zijn naasten zegt. Die kunnen er ook niets aan doen.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 03 jun 2010 15:02

ajl: uitzending van P & W gezien ?? Als jouw kind een moord pleegt, geef jij hem dan niet aan ? Dan ben je toch medeplichtig ? Tuurlijk zullen ze er verdriet van gehad hebben, maar die moeder vooral bleef op een rare manier alles verdedigen. Ja hoor, hij is zo lief voor meisjes ! En dan hoor je hem praten over die *censuur*, en alles wat hij met haar gedaan heeft ! En dan oordeel ik te hard ? Ik hoop niet dat jij een dochter hebt, waar een knul DAT mee doet !
Okay, het is nog niet bewezen, maar hij is nog steeds hoofdverdachte. Zegt toch wel wat he ?
En dan nu weer op de loop.

Kris
Mineur
Mineur

Berichtdoor Kris » 03 jun 2010 15:50

Ik zou jou ook wel eens willen horen als jouw zoon zoiets zou doen bij een meisje of er in ieder geval van verdacht wordt...

Annet76
Mineur
Mineur

Berichtdoor Annet76 » 03 jun 2010 16:00

Kris schreef:Ik zou jou ook wel eens willen horen als jouw zoon zoiets zou doen bij een meisje of er in ieder geval van verdacht wordt...

Ja inderdaad, het is en blijft nog wel altijd je eigen kind!
Het is makkelijk praten (oordelen!) vanaf de zijlijn.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 03 jun 2010 16:38

[i]Onze zonen zouden zoiets zeker niet moeten doen ! Ik zou daar zo verdrietig om worden, dat het niet te bevatten is.
1 van onze zonen is mishandeld, op school, door ook zo'n type jongen (aldus de conrector). Zinloos geweld.
Het heeft een behoorlijke lichamelijke EN psychische impact gehad. Gelukkig had het niet de dood tot gevolg.
De dader werd gepamperd, kreeg alle hulp, wij niks.
Dus Annet76: van de zijlijn ????

Kris
Mineur
Mineur

Berichtdoor Kris » 03 jun 2010 16:51

Maar jij hebt dan ook op alle gebieden alles meegemaakt, dat is geen eerlijke vergelijking. :roll:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 03 jun 2010 16:53

Wat een rotopmerking Kris =;

Kris
Mineur
Mineur

Berichtdoor Kris » 03 jun 2010 18:21

Het spijt me. Ik erger me wat aan je opmerkingen want in álle discussies die ik lees en waar jij actief bent, kom je voortdurend met allerlei opmerkingen en voorbeelden die er of niet toe doen of vooral blijk moeten geven van het feit dat je veel (meer dan anderen?) levenservaring hebt en wel weet hoe het zit. Dat is storend. Excusez-moi, ik had het niet zo moeten zeggen. De strekking echter, sta ik achter.
Laatst gewijzigd door Kris op 03 jun 2010 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”