Matthias hoeft als het goed is niet meer aan z'n hoofdje geopereerd te worden, het was eenmalig. Wel moet hij zeer binnenkort nog een operatie ondergaan voor een dubbele liesbreuk en niet ingedaalde balletjes. We kunnen ieder moment de datum doorkrijgen. Wel weer spannend, zie er weer tegenop, nu weet je ook beter hoe het allemaal zal gaan. Gelukkig is deze operatie in vergelijking met de vorige aan z'n hoofdje maar een peuleschilletje.
Het is inderdaad heel erg moeilijk en hartverscheurend om je kindje zo ziek te zien.
Die zig-zag snee doen ze inderdaad voor de haargroei, anders valt het precies in 1 lijn uit elkaar en nu dus niet....
Wat is het toch lekker weer he...we hebben pas een fietsstoeltje gekocht, tis heerlijk om met Matthias te fietsen met dit weer en hij geniet er ook erg van.
Morgen moet ik weer naar het cb, ben geloof ik in maart voor het laatst geweest, ben erg benieuwd hoeveel hij gegroeid is. Hij zal destijds bij de operatie ook wel wat afgevallen zijn.
Vlinder: Veel sterkte, het zal niet makkelijk zijn. Volgens mij wonen wij in hetzelfde dorp, en misschien ook nog wel in dezelfde wijk. Dus als ik iets voor je kan doen, dan pb je maar ff.