"U kijkt zo lief."

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

"U kijkt zo lief."

Berichtdoor TheKeimpe » 27 mei 2010 15:38

HAHAHA, ik vond die opmerking van Balkenende echt geweldig, krijg je nu dit feministisch geneuzel erachteraan...

http://www.refdag.nl/artikel/1476732/Balkenende+bereid+tot+excuus+voor+opmerking.html
http://www.zie.nl/video/algemeen/Balkenende-U-kijkt-zo-lief/m1czhvvfg8mt

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: "U kijkt zo lief."

Berichtdoor JeeWee » 27 mei 2010 18:10

Geweldig!

De vrouwen van ´Opzij´ hebben geen kant aan de broek maar schrikdraad :-({|=
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 27 mei 2010 18:51

huh, een geweldige opmerking?
Mijns inziens is het eerder een respectloze opmerking (waar zijn die 'normen en waarden' in een debat?) en geef je er enkel mee aan dat je je mede-debater totaal niet serieus neemt. Grappig hoor.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 27 mei 2010 18:59

Brrrr, je zult maar zo'n humorloze miep de hele dag thuis hebben zitten die hier overstuur van is. Je mag in je blote bips door de grachten varen maar als je een mislukt grapje maakt tegen een vrouw en zegt dat ze lief kijkt dan is Leiden in last. "Ik wilde Balk een knietje geven" van Halsema was weer zo'n dieptepunt van feminisme de afgelopen uren. Alleen een beetje jammer dat JeePee zich zo laat intimideren door eventueel zijn excuses aan te bieden. Zo'n feministe moet je ook aanpakken als een vent, is mijn bescheiden mening ;-)

Faramir

Berichtdoor Faramir » 27 mei 2010 19:16

Hippieblijhoofd schreef:huh, een geweldige opmerking?
Mijns inziens is het eerder een respectloze opmerking (waar zijn die 'normen en waarden' in een debat?) en geef je er enkel mee aan dat je je mede-debater totaal niet serieus neemt. Grappig hoor.

Niet gekeken? Die vrouw deed niet mee aan het debat. Zij las slechts enkele vraagjes op die op de autocue stonden. En zelfs in dat kunstje blonk ze niet uit.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 mei 2010 08:28

Hippieblijhoofd schreef:huh, een geweldige opmerking?

Ik wist niet dat jij ook zo'n feminist was ;)

He je het gezien? Hij zei het niet tegen een collega, maar tegen degene die het debat leidde, en nogal nadrukkelijk zat door te zeuren om een bepaald antwoord te krijgen. Erg irritant, Balkenende had zijn antwoord al gegeven maar zei wilde graag wat anders horen. En vervolgens zei hij: U kijkt nu lief... en wilde daarmee zeggen: Je kan wel proberen me een ander antwoord te laten geven maar die krijg je niet.

Triest dat daar zo'n gezeur over ontstaat. Sommige vrouwen proberen alles negatief uit te leggen.

@ Henkie: Het is verkiezingstijd he. Dan kijken politici naar wat de minste stemmen kost. Daarom zal hij denk ik zijn ongemeende excuses wel aanbieden, niet omdat hij het er mee eens is, maar in het belang van het CDA, in het belang van verkiezingen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 28 mei 2010 09:43

De presentatrice vindt de excuses niet nodig, dus Halsema en miep Opzij mopperen voor niets...

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 30 mei 2010 13:52

Hij heeft het gewoon van Femke geleerd:
Afbeelding\
Komt uit Opzij trouwens.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 30 mei 2010 20:35

De pot verwijt de ketel...
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 30 mei 2010 20:51

De pot?

Het zal toch niet wáár zijn?!
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 31 mei 2010 08:49

JeeWee schreef:De pot?

Het zal toch niet wáár zijn?!

Hoho, wat een niveau! :mrgreen:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 31 mei 2010 12:12

Tjonge, jonge 1 piepklein onnozel uitglijdertje van JPB. Hij had een knietje moeten hebben, werd er gezegd. Wat een onzin. Femke Halsema is idd geen haar beter. Vrijwel elke vrouw gooit haar wapens in de strijd.
Ze had kunnen pareren met: ja, maar niet tegen u, of zoiets. Ze gaf geen reactie en er hoefde wat haar betreft geen excuses te komen.
Mannen en vrouwen, die met elkaar werken, dat is nu eenmaal anders dan mannen + mannen of vrouwen + vrouwen.
Er blijft nu eenmaal verschil.
Ik vond het ook "een beetje dom" van JP, maar moet dat zo opgeblazen worden ?
Kopvoddentax vond ik veeeeeel erger.
Ik ben tegen hoofddoekjes, zeker in openb gebouwen, maar zo denigrerend erover praten ?? Terwijl hij zelf met een peroxidekop zit ???

Terug naar “Archief”