Zwanger deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 8

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 mei 2010 19:13

k ehb de mijne no gniet langs zien komen. De x adventure! heeerlijke lichte wagen, makkelijk en eenvoudig in te klappen, zelfs de bak kan je maken tot een klein pakketje, door de steun eruit te halen! ideaal voor kleine auto, of voor als je veel bagage mee moet nemen.
De bak is ookheeerlijk groot! en ik vond em niet zo duur :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mei 2010 19:46

is dat nieuw dan bumba.. hier zit er wel lucht in de banden bij de bugaboo.. die van ons is uit 2006..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mei 2010 19:47

ppm ik vind die bak van de x adventure juist helemaal niet groot.. ik vond em zelf ook niet fijn rijden..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mei 2010 19:49

ik heb een mutsy, quinny, merkloze, firstwheels en dan nu bugaboo gehad! ben nog altijd erg blij met de bugaboo! de mutsy vond ik te lomp en moeilijk inklapbaar... de quinny had een scheef frame (niet goed gekeken bij het kopen, maar het bleek dus ook een veel voorkomend probleem te zijn!) ... die merkloze zat geen bak bij en was ook niet zo goed... first wheels (onze eerste nieuwe wagen) was een ramp.. die hebben we weer ingeleverd en ons geld teruggekregen.. en nu erg blij en tevreden met de bugaboo!!

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 26 mei 2010 19:53

wij hebben ook de x adventure, super wagen goed in te klappen en echt een grote bak. Julian (is nu 9 maanden) ligt er soms nog in te slapen.
en net als ppm niet zo duur.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 26 mei 2010 20:13

wij hebben een mutsaerts, met vooraan in het midden 2 wielen bij elkaar.
ik vind het een vreselijk onding! hij is erg lomp, ingeklapt nog erg groot.. in de koffer moet het voorwiel eraf, anders past het niet (en we hebben best een flinke koffer). het ding stuurt voor geen meter, dat voorste wiel staat elke x 'dwars'..
we hebben hem voor een prikkie via marktplaats gekocht, omdat ik verwachtte 'em weinig te gebruiken (en dat is i.p. ook zo). maar mocht er nog een kindje komen dan doe ik 'em weg en haal een andere! we hebben het geld er zat uit gereden, maar ik heb me wel eens groen en geel aan het ding geërgerd...

nu gebruik ik de buggy meer, maar voor langere stukken toch de wandelwagen nog wel omdat dat iets comfortabeler zit heb ik het idee.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 26 mei 2010 20:26

Hier ook een x-adventure, alleen geen inklapbare bak. Idd een ruime bak, maar mevrouw wil er al een poosje niet meer in. Rijdt ook prima, maar geen 'offroad' ervaring dus geen idee of dat ook lekker rijdt.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 26 mei 2010 20:58

bugaboo, is absoluut het lichts en het handigst, wel heel prijzig, wil je een echt stevig overal te rijden exemplaar, dan een urban jungle of een koelstra latinique, daar kan je de zitting van omdraaien.
stokke is gruwelijk onhandig, hij klapt niet heel klein in je hebt geen bagage ruimte, en is mij te kunstofferig,

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 26 mei 2010 21:02

Bumba schreef:Urban Jungle ziet er idd stoer uit en rijdt vast erg fijn, weet alleen niet hoe stabiel een driewieler is....Ikzelf had daar altijd twijfels over en was bang dat hij snel zou omklappen wanneer er veel gewicht aan een kant hangt (b.v. omdat kinderen naar de baby willen kijken)

Hoe bedoel je, als ze naar de baby willen kijken?
de 2-zits wagen heeft namelijk 2 wielen vanvoor, alleen de enkele heeft 1 wiel!

(heb geen ervaring met de 1zits...)

Ze noemen de Urban Jungle de 'Mercedes' onder de kinderwagens, en het is echt zo!
Heb er 4 kids ingehad, en hem echt iedere dag intensief gebruikt, en ziet er nog als nieuw uit,
en er is nooit wat mee geweest!

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 27 mei 2010 09:11

haha genoeg te kiezen zo te horen....

De stokke vind ik niks. Maar met deze info kunnen we wel wat! Dank dank en ik laat het jullie nog wel weten welke het geworden is!

Even mn buik(je) showen, deze foto is met 19 weken gemaakt.
Afbeelding
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 mei 2010 09:16

TJ, wat heb jij veel kinderwagens gehad! Ook al vind ik de mijne niet super, ik vind het toch te prijzig om een andere te kopen ( ook al zou die tweede hands zijn).

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 27 mei 2010 09:36

trijntjejohanna schreef:is dat nieuw dan bumba.. hier zit er wel lucht in de banden bij de bugaboo.. die van ons is uit 2006..

Vanaf het model 2008, zijn de achterwielen met schuim gevuld! Echt ideaal, dezelfde vering als lucht, maar nooit meer oppompen!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 27 mei 2010 09:37

Zo Stip, mooi buikje! Ook al een aardig vrachtje zo te zien?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 mei 2010 10:46

ajl schreef:TJ, wat heb jij veel kinderwagens gehad! Ook al vind ik de mijne niet super, ik vind het toch te prijzig om een andere te kopen ( ook al zou die tweede hands zijn).
de quinny die we eerst hadden, hadden we gekocht voor 125 euro en weer verkocht voor 100 euro.. mutsy ook verkocht voor dezelfde prijs als dat wij em gekocht hadden.. de merkloze kostte 50 euro en weer verkocht voor 25 euro... de firstwheels was een nieuwe, maar daar hebben we het volledige aankoopbedrag ( plus wat extra, foutje van de winkel) van teruggekregen.. en van dat geld plus een bijdrage van mn schoonmoeder konden we de bugaboo kopen (na afdingen in de winkel! :D ) dus uiteindelijk heeft het ons niet veel gekost! en bij de bugaboo blijven we nu :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 mei 2010 10:48

mooi buikje stip!

Terug naar “Archief”