Berichtdoor Jannette123 » 21 jun 2013 20:31
Ik vind inenten de grootste onzin! En dit zeg ik nog niet eens met het standpunt van dat God wel zal beslissen. Dan kan je ook net zo goed je hele leven lang roken, want; 'Je gaat toch wel een keertje dood''.
Ik vind dit onzin omdat dit eigenlijk gewoon slecht is voor de mensen. De mensen van tegenwoordig worden alleen maar zwakker en zwakker, omdat ze zelf niet meer de kans krijgen om immuun ergens voor te worden.
Stel dat het inenten niet bestond, stel je een wereld zonder inenten voor (die er ooit was (!)). En er komt een ziekte ter wereld zoals polio. Stel dat er 100 mensen zijn op de wereld, en alle 100 mensen krijgen die ziekte. Waarvan 10 procent, dus 10 mensen aan dood gaan. Dan waren die 10 de zwakkere mensen. De andere 90 mensen overleven het en gaan verder met leven. Dat betekent dat we de sterkere mensen overhouden en dus veel beter voor wereld, want die sterke mensen krijgen ook weer sterke kinderen. Nu heb je zoveel zwakheid in de wereld. Het is misschien ook best hard, want je laat de zwakkere mensen niet leven. Maar zwart wit gezien heb je die mensen dus niet nodig.
Daarbij vind ik het ook gewoon slecht, waarom iemand ziek maken, terwijl je volkomen gezond bent!? Probeer gewoon te leven dichtbij je eigen natuur. Eet veel groente, fruit en vlees. Vermijd suikers, gluten en zuivel. Dat maakt de mens sterk en immuun! Zo is ook wat God het bedoelt heeft, om te genieten van Zijn natuur... geeft Hij niets voor niets...
Speak Life, when the sun won't shine and you don't know why.