Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vpk
Majoor
Majoor

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor vpk » 10 mei 2010 20:24

ja weet ik :wink: ik had nog speciaal teruggebladerd om te zien waar je ze had gekocht.
ik vond ze toen al erg leuk, toen jij ze postte. maar deze combi van kleuren was precies wat ik zocht, dus heb ze maar meteen besteld!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 10 mei 2010 21:02

vpk schreef:ja weet ik :wink: ik had nog speciaal teruggebladerd om te zien waar je ze had gekocht.
ik vond ze toen al erg leuk, toen jij ze postte. maar deze combi van kleuren was precies wat ik zocht, dus heb ze maar meteen besteld!

Altijd al geweten dat ik een goede smaak heb.. :mrgreen:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 11 mei 2010 19:29

\:D/ wauw, ze zijn in het echt nog leuker dan ik dacht. en ze lopen inderdaad echt heerlijk!
alleen vind ik de zool onder de voorvoet erg glad... had ze vanmiddag in huis ff aan en viel zowat ondersteboven toen ik de kleine meid in de box wilde zetten.. :?
maar hier ergens de tip gezien om de zolen even te schuren, dus dat dan maar ff doen en dan komt het helemaal goed.
heb voor m'n dochter ook leuke schoentjes besteld:
[url]http://kind-baby.marktplaats.nl/babykleding-schoentjes-en-sokjes/345102527-3-engelse-lak-wagenschoentjes-van-early-days-wit-hart.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M#photo&thumb_click=1#photoGallery[/url]
ze heeft ook een jurkje met hartjes, dus lijkt me hartstikke schattig staan.
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 12 mei 2010 10:27

Erg leuk die schoentjes vpk :)!
Wat de toekomst brengen moge........

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 12 mei 2010 12:24

Ik had daar in het begin ook last van hoor dat ik overal uitgleed.. Heb haast alle hoeken van het huis gezien 8)

Mijn jurkje is bijna klaar.. Hij wordt zoooo gaaaaaf!!! =D> \:D/ ::)) :yahoooo:
www.kralenjans.webs.com

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 22 mei 2010 18:58

Vandaag een uurtje de stad in geweest met m'n hubby. Bij H&M een leuk blauw/wit gestreept rokje gekocht, een middenblauw shirtje met strik en een wit mouwloos shirtje, ook met strik. En nog twee leuke stofjes voor rokjes: lichtgrijs met witte bollen, en roze met rood/roze rozen.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 22 mei 2010 22:43

LeChat schreef:Vandaag een uurtje de stad in geweest met m'n hubby. Bij H&M een leuk blauw/wit gestreept rokje gekocht, een middenblauw shirtje met strik en een wit mouwloos shirtje, ook met strik. En nog twee leuke stofjes voor rokjes: lichtgrijs met witte bollen, en roze met rood/roze rozen.

Ja zag er leuk uit 8)
www.kralenjans.webs.com

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 mei 2010 08:31

Beste dames, ik heb een schoenenprobleem: bij zomerschoenen ligt de achterkant van mijn voet aan het einde van de dag altijd open... of is minstens knalrood. Kort gezegd, het doet pijn! Ik heb 2 paar schoenen met zo'n bandje in het midden over de voet. Ze passen heel goed, maar blijkbaar gaat het toch schuiven aan de achterkant. De verkoopster zei dat ik er best met blote voeten in kan, maar dan krijg ik dus dit probleem. Hoe doen jullie dat?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 mei 2010 10:59

Het enige dat hier helpt is wat duurdere schoenen. En aardig wat ballerina's werken ook wel, maar ook ontzettend veel schoenen zorgen voor blaren die opengaan bij mij. En ik zag helaas dat zoonlief er ook last van heeft. Zodra het schoenen van plastic zijn, dan gaat het mis, en kan ik ze niet meer aan. Blarenpleisters helpen ook, die zie je niet zo goed zitten, maar zorgen er wel voor dat je minder blaren krijgt. Of schoenen kopen waar je van die pantykousjes in aan kunt.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 23 mei 2010 12:00

Je voet intapen met leukoplast kan ook en kun je meestal wel een paar dagen laten zitten.
Leef je droom.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 24 mei 2010 08:38

jans1 schreef:
LeChat schreef:Vandaag een uurtje de stad in geweest met m'n hubby. Bij H&M een leuk blauw/wit gestreept rokje gekocht, een middenblauw shirtje met strik en een wit mouwloos shirtje, ook met strik. En nog twee leuke stofjes voor rokjes: lichtgrijs met witte bollen, en roze met rood/roze rozen.

Ja zag er leuk uit 8)

Haha, was bij de kassa van de H&M zeker? Ik dacht nog dat je 't was, maar toen stond je met je rug naar ons toe, dus kon het niet goed checken :). Ik ben trouwens niet gaan passen, wat een rij... heb het erop gegokt dat het wel zou passen en anders zit ik toch zó dicht bij de stad dat ff ruilen zo gebeurd was. Maar dat hoefde niet, want alles paste (zoals meestal).

Wat betreft het schoenenprobleem: dat heb ik ook, de eerste weken van de blote-voeten-periode, maar daarna heb ik gelukkig genoeg eelt gekweekt ofzo, want dan is het over. Even doorzetten geldt dus in mijn geval. Blarenpleisters zijn overigens inderdaad ideale dingen. Die gebruikte ik 'n tijdje terug nog bij een bruiloft, nieuwe nog niet ingelopen schoenen, en ik had helemaal nergens last van. Je ziet ze een stuk minder goed zitten dan bijvoorbeeld leukoplast of gewone pleisters.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 mei 2010 20:43

Dat hoop ik inderdaad: dat ik daar wat eelt kweek en dat ik er dan geen last meer van heb. Met legerkisten is dat ook altijd in het begin.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 26 mei 2010 08:45

Ja, ik was het idd 8)
Hebben jullie ook wel eens die tik dat je het prijskaartje nog in je kleren hebt hangen en dan gewoon lekker overal naar toe gaat?? :P Ik kwam zondag uit de kerk en ging me verkleden kwam ik erachter dat het kaartje nog in me nieuwe shirt hing :mrgreen:
www.kralenjans.webs.com

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 mei 2010 11:49

:wink:
Dat heb ik eigenlijk nooit, omdat je die kaartjes toch al snel voelt kriebelen... of het moet aan de buitenkant gehangen hebben? Dan weten de mensen die achter je zaten ook weer hoe duur je shirtje was 8)

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 26 mei 2010 12:25

Nah.. Hij was 10 euro 8) Maar ik heb hem totaal niet voelen kriebelen... :lol:
www.kralenjans.webs.com

Terug naar “Archief”