Moderator: Moderafo's

).
).

Maar ik heb al vaker gehad dat hij ergens anders iets helemaal gaaf vindt en als het dan eenmaal thuis staat speelt hij er niet meer mee.
 Maar ik heb al vaker gehad dat hij ergens anders iets helemaal gaaf vindt en als het dan eenmaal thuis staat speelt hij er niet meer mee.
 )
)

Hij staat hier expres helemaal achterin de tuin, dan loopt hij het wat minder gauw naar binnen. Ik probeer hem ook wel te leren dat het zand in de zandbak moet blijven, maar dat valt nog niet helemaal mee.
 Hij staat hier expres helemaal achterin de tuin, dan loopt hij het wat minder gauw naar binnen. Ik probeer hem ook wel te leren dat het zand in de zandbak moet blijven, maar dat valt nog niet helemaal mee.

liefje schreef:Waarom is er eigenlijk geen REFO-mamachat!??

Michael slaapt ook nog niet, hij is aan de deurkruk aan het hangen en dan heen en weer zwaaien
 Michael slaapt ook nog niet, hij is aan de deurkruk aan het hangen en dan heen en weer zwaaien  

.
 . 

Flauw he
 Flauw he  En wat ik ook niet leuk vind is de stekker van de babyfoon eruit trekken
 En wat ik ook niet leuk vind is de stekker van de babyfoon eruit trekken   Ik ben echt een rotmoeder. Ik denk dat het komt van de warmte trouwens. Is 'ie niet gewend he, dat Schotje van ons
  Ik ben echt een rotmoeder. Ik denk dat het komt van de warmte trouwens. Is 'ie niet gewend he, dat Schotje van ons  

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 439 gasten