Moderator: Moderafo's
Spons schreef:pff geld te veel![]()
ben nu bezig met splinter cell, lekker ouderwets goed, en Red wil ik ook nog ! en prince of persia moet ik ook maar eens in gaan duiken !
mohamed schreef:Mortlach schreef::-oo I´m a poor, lonesome cowboy,
and I´m a long, long way from home![]()
Yes, Red Dead Redemption is binnen!
En wat zijn de eerste indrukken?
mohamed schreef:mohamed schreef:Mario Galaxy 2 gelekt?
Ik las het hier doch kan ik het op dit moment nog niet bevestigen.
Deze game kijk ik reikhalzend naar uit en sta te popelen om 'm te gaan spelen!
Geen idee of het iemand interesseert, maar het lijkt er op dat het niet waar is.
Mortlach schreef:mohamed schreef:Mortlach schreef::-oo I´m a poor, lonesome cowboy,
En wat zijn de eerste indrukken?
Enorm sfeervol met wijdse landschappen waar je volgens mij uren in rond kunt dwalen. Verder is het nog een beetje aftasten. Zo was ik "plotseling" ineens een bank aan het beroven omdat ik door een deurtje liep waar ik niet doorheen mocht. O, en ik heb al per ongeluk een hond doodgeschoten omdat ik dacht dat het een coyote was.
Mortlach schreef:mohamed schreef:mohamed schreef:Mario Galaxy 2 gelekt?
Ik las het hier doch kan ik het op dit moment nog niet bevestigen.
Deze game kijk ik reikhalzend naar uit en sta te popelen om 'm te gaan spelen!
Geen idee of het iemand interesseert, maar het lijkt er op dat het niet waar is.
Gelukkig maar. Dit is zeker een game die ik wel zal gaan spelen. Het zou jammer zijn van al dat harde werk als er illegale versies op internet zouden staan.
Mortlach schreef::-oo I´m a poor, lonesome cowboy,
Faramir schreef:Heb hem vanavond even gekocht. Tot nu toe best vermakelijk. Alhoewel het paardrijden mij nog niet altijd even soepel afgaat. Vooral keren en draaien op langzame snelheid is lastig.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 18 gasten