charlie schreef:Hoe moet ik me gedragen als er stelletjes in gezelschap zich klef lopen te gedragen? Ik vind het zwaar onfatsoenlijk, maar misschien ligt het aan mij.
Was jij ook op de meeting dan?
Moderator: Moderafo's
charlie schreef:Hoe moet ik me gedragen als er stelletjes in gezelschap zich klef lopen te gedragen? Ik vind het zwaar onfatsoenlijk, maar misschien ligt het aan mij.
dE bAdEeND schreef:charlie schreef:Hoe moet ik me gedragen als er stelletjes in gezelschap zich klef lopen te gedragen? Ik vind het zwaar onfatsoenlijk, maar misschien ligt het aan mij.
Was jij ook op de meeting dan?
S-je schreef:charlie schreef:Hoe moet ik me gedragen als er stelletjes in gezelschap zich klef lopen te gedragen? Ik vind het zwaar onfatsoenlijk, maar misschien ligt het aan mij.
W8 mr tot jij verkering hebt... dan kun je het goede voorbeeld gaan geven...
charlie schreef:S-je schreef:charlie schreef:Hoe moet ik me gedragen als er stelletjes in gezelschap zich klef lopen te gedragen? Ik vind het zwaar onfatsoenlijk, maar misschien ligt het aan mij.
W8 mr tot jij verkering hebt... dan kun je het goede voorbeeld gaan geven...
duh.. ervaring genoeg hoor, ik zeg ook niet dat ze het bewust doen...
ik probeeer het alleen maar op een niet al te directe manier aan de orde te brengen.. Trouwens, zoek je nog verkering dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten