Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor MissF » 17 mei 2010 21:33

Wat een leuke foto's!
En Laura, wat een gedoe zeg! Tjonge, ik weet ook niet zo goed wat je eraan moet doen. Misschien toch een slaapzak weer eens proberen? Mijn neefje van 2,5 heeft zijn slaapzak omgekeerd aan, dus ook met de rits op de rug.

Jurian was vannacht een uur wakker, zomaar, om niks. Keihard brullen. Eerst ik erheen, hij hikte van het huilen, en na een knuffel ging zijn duimpje weer in zijn mond, maarr....na een kwartier weer brullen, mijn man erheen, weer een dikke knuffel. Weer na tien minuten brullen, toen heb ik hem even bij ons gelegd, maar dat vond hij zo leuk, het was 1 groot feest, om half 4 's nachts. En we moesten vandaag allebei werken, dus flink balen. Daarna hebben we hem maar gewoon laten halen, na een half uur sliep hij weer. Ik heb hier echt geen zin in, zijn we helemaal niet gewend van hem.

Tj,wat heerlijk he zo'n wasmachine :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 mei 2010 21:55

Laura kun je de luier niet achterstevoren aandoen? :D
Of wantjes zonder vingers aan trekken?

Haha hij is gewoon te creatief hihihi! ik hou daar zo van!! :mrgreen: [-X

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 mei 2010 22:11

Ja, 't is ook wel leuk...denk ik :mrgreen: Hij is inderdaad creatief, laten we het daar maar op houden. Hij borstelde gisteren mijn haren, toen was 'ie klaar, doet 'ie een stap terug en zegt vol overgave 'oooo ma-maaaa' (in de trant van: o mama wat ben je mooi...) :8>

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 17 mei 2010 22:30

@ Laura: Anna Sofie idem. Ook helemaal uittrekken. (rare wel: doet ze alleen 's morgens vroeg en niet tussen de middag. Alsof ze weet dat ze 's morgens toch gewassen moet worden :P We hebben haar slaapzak nu achterstevoren aangedaan en dat werkt goed.

@MissF: Kan ook door dromen komen, of door tandjes. Het irritante is dan wel dat ze zo vrolijk worden als ze bij je in bed liggen :mrgreen: Of ff een uitprobeer truck. Moet je ff afwachten of het een keer is of structureel wordt. (hoop het niet voor je)
Time flies when you have none!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 mei 2010 07:51

Ilona heeft ook een tijdje haar slaapzak uitgetrokken,
maar doet dat gelukkig al een tijdje niet meer..
Ik heb haar ook wel eens in haar nakie aangetroffen, en een lol dat ze had. :D

Ze slaapt ook nog in een ledikantje, en weet gelukkig niet dat ze er uit kan klimmen.
Tot nu toe tenminste... ;)

Vervelend en vermoeiend, MissF! Vooral als ze nog zo klein zijn, dat ze niet kunnen vertellen wat er is.
Ben blij dat Ilona nu vaak kan zeggen wat er aan de hand is.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 mei 2010 08:07

hier vanaf het moment dat ze de slaapzak los deed, andersom aan! ze wil zelf persee nog de slaapzak aan! ze had nu de dikke winterslaapzak aan, omdat ze weigerd de ene zomerslaapzak aan te doen :shock: en ik geen zin heb om een kind wat overstuur is nog te moeten laten nslapen, dat werkt nl niet. Gelukkig maar, want ze zat heeeeelemaal onder de diaree! scheelt weer bed verschonen dit keer!

TJ... k heb er wel een, maar die is neit zo heeeel duidelijk, pas ik tijd heb zet ik em wel ff neer.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 18 mei 2010 08:20

oei laura, hij is wel erg ondeugend.... moeilijk! Heb je zelf een naaimachine? Misschien kun je wat maken voor ónder dat pyamapak een soort hemd en onderbroek aan elkaar vast met een ritssluiting op de rug?

Wat we doen bij mensen die dit dus ook snachts doen, een slotje op de rits, dat is vaak een dubbele rits met een klein slotje met sleuteltje 8-[ Kun je zelf ook maken als het een enkele rits is, een klein rond iets bij de sluiting vast maken waar je de rits aan vast kunt maken (snap je het nog???) :)

Succes met dé oplossing vinden!

Hier slapen ze overigens alle twee zonder slaapzak aan, ze trapten de ritsen los (de rits zelf niet maar het stiksel waar de rits mee vast zit) waardoor een gat ontstaat en of de bovenkant steeds groter werd waardoor je de armen er zo uit kon halen of de anderkant waar een been uitstak. En dat na tig keer vast gezet te hebben was ik het zat. :) Ze hebben een warme kamer, Sarah slaapt nu zelfs met korte mouwen onder het dekbed :wink: Wil ze zelf en ze voelt niet koud aan dus ik laat het maar zo.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 mei 2010 11:01

Nog een vraagje:
Jurian heeft de glijbaan ontdekt, helemaal fantastisch. Maar in onze buurt zijn sowieso al geen speeltuintjes en dus ook geen glijbanen.
Nu zie ik nogal eens van die plastic glijbanen (die ik overigens niet zo mooi vind ;) ) te koop staan, maar ik vraag me af: kan hij daar zelf al op klimmen? Op de gewone trap klimt hij met gemak, en met 1 hand vast loopt hij er ook weer af. Maar dat zijn natuurlijk wel een ander soort treden...
En dan vind ik die houten glijbanen sowieso wel mooier, maar ik wil er ook niet teveel geld aan uitgeven. Heeft iemand zelf zoiets en vanaf hoe oud is dat leuk en wordt het veel gebruikt?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 18 mei 2010 12:49

wij hebben er eentje met 5 treden. De grootste volgens mij.
voor eefje is hij eigenlijk iets te groot. ze kan het heel goed maar naar beneden gaat vaak niet helemaal soepel. Of ze gaat op dr buik voorover met de neus op de grond of ze valt uiteindelijk beneden naar voor omdat ze te hard gaat.
je hebt ook kleinere modellen maar die zijn voor Sarah niet echt leuk meer...

wordt overigens heel veel gebruikt! vind hout ook mooier maar die zijn vaak zo mega groot dat het niet past in onze tuin... we hebben nu een speelhuisje van kunstof ernaast gezet, echt geweldig :)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 mei 2010 13:11

Wij hebben een oud model van deze gekregen:
http://www.littletikes.co.uk/product.php?itemid=19
Doet het prima, maar is geen uitdaging voor Michael, dus ben blij dat we 'm niet hebben gekocht. Als ik veel geld en ruimte zou hebben, was er zoiets gekomen:
http://dhclimbingframes.co.uk/uk/produc ... ery-beam-1 :mrgreen: :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 mei 2010 14:51

Die laatste is mooi. Sommige kinderen houden vooral van klimmen en klauteren.

Wat een leuke foto's allemaal. Grappig, stoer en lief. En wat een verhalen. :lol:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 mei 2010 15:21

He grappig, zit op Hyves te kijken, en zie opeens het neefje van Jans1.
Herkende de foto van dit topic. :)

En de achternaam komt mij ook bekend voor,
mijn schoonzus is getrouwd met iemand met zo'n naam (in Z'land) :)

Wat is NL toch klein... :puh:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 mei 2010 18:34

Vanavond zijn we een pyama nieuwe stijl aan het proberen. Pyamapak, voetjes uitgeknipt, achterstevoren aan. Hopelijk....

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 mei 2010 18:36

leuke foto TJ en JPC !!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 18 mei 2010 19:40

MissF schreef:Nog een vraagje:
Jurian heeft de glijbaan ontdekt, helemaal fantastisch. Maar in onze buurt zijn sowieso al geen speeltuintjes en dus ook geen glijbanen.
Nu zie ik nogal eens van die plastic glijbanen (die ik overigens niet zo mooi vind ;) ) te koop staan, maar ik vraag me af: kan hij daar zelf al op klimmen? Op de gewone trap klimt hij met gemak, en met 1 hand vast loopt hij er ook weer af. Maar dat zijn natuurlijk wel een ander soort treden...
En dan vind ik die houten glijbanen sowieso wel mooier, maar ik wil er ook niet teveel geld aan uitgeven. Heeft iemand zelf zoiets en vanaf hoe oud is dat leuk en wordt het veel gebruikt?

Wij hebben een plastic glijbaan met 5 treden die vinden de kindern als ze 6 zijn nog wel leuk. Kleine kinderen kunnen al gauw erop klimmen is onze ervaring, Zo'n kleine is zo snel te klein.

Terug naar “Archief”