Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor lammetje » 17 mei 2010 18:33

als ik dat zou horen is het meteen afgelopen :shock:

maarja wel een voordeel van een 'refo - dorp', moeders houden hier wel controle op zulke dingen, al zou ik nooit pal aan zo'n pleintje willen wonen want wat kunnen ze met zn alleen een herrie maken zeg 8-[
men zegt hier ook wat van andermans kinderen als ze iets doen wat niet mag en de moeder van dat kind is er niet.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 mei 2010 18:56

AikonGirl schreef:Poeh, moet er nog niet aan denken dat onze kleine meid zonder ons buiten gaat spelen. (behalve dan in de tuin..)
Er is hier vlakbij een speeltuintje, maar het zit altijd vol met kinderen.
Dan denk je: nou, leuk toch juist?!

Nou, de kindjes van 5 zeggen al de lelijkste dingen tegen elkaar.
En dan niet van: "stom kind" oid, maar echt k*th**r en dergelijke.
En de wat oudere kinderen vloeken vaak.

Moet er niet aan denken dat ze daar mee speelt. :redface:

Ik laat Michael ook niet alleen buiten, maar dat is omdat ik hem gewoon niet kan vertrouwen. Ik kan 'm zelfs niet alleen in de tuin laten zonder dat hij de plantjes eruit trekt of via een gat in het hek naar de buren probeert te kruipen (en dan klemt zit ;)) :? :roll:
Ik vind het wel heel heftig dat dat soort taalgebruik gebezigd wordt in het algemeen en zeker naar kinderen toe door andere kinderen :shock:

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 17 mei 2010 19:14

idd. toen ik op een activiteitencentrum voor kinderen stage liep waren er ook al van die gastjes die dat soort dingen uitkraamden. maar ook vaak waren dat allochtone kinderen die daar elke dag kwamen en als we gesloten waren gewoon de hele middag buiten rondstruinen. hier trouwens ook vlakbij. bij de supermarkt hangen echt heel veel van dat soort kinderen rond, met een zak chips uit de supermarkt en cola, en als ze het op hebben gooien ze het neer. als je d'r wat van zegd dan krig je een paar woorden om je oren. ( en het zijn echt kinderen tussen de 4 en 10 ofzo)

hier nog een fotootje van Hannah, nadat ze heerlijk gesmuld heeft van haar avondeten 8)

Afbeelding
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mei 2010 20:01

hier gaat ze dus ook echt niet alleen in de steeg spelen als er andere kinderen zijn. Als ze alleen is durf ikhet wel aan, omdat ze dan wel in de buurt blijft, maar de kleine kinderen die alleen spelen, lopen overal, behalve alleen in de steeg. Kijk.. en zul je zien! die vna mij sjouwt erachter aan en overkomt wat! ze blijft maa rlekker achterthuis of binnen, of op zolder... als mama in de dakgoot zit :lol: en met veel moeite weer binnen kan komen! :lol:

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 17 mei 2010 20:19

ppm, wat doe jij dan ook met je dikke buik in de dakgoot, laat dat eens aan je man over [-X

Wat een mooie foto's weer van de kinderen.

Lammetje, wij wonen ook in een refodorp en ook daar hoor je soms dingen die ik liever niet heb dat de onze zeggen. Ook leren ze op refoscholen van medeleerlingen vanalles.

Jennine ligt tegenwoordig overdwars en op de buik in de kinderwagen om om de kap te kunnen kijken. Heel lief maar ook heel eng. Ik leg haar overdag maar wat meer in de wieg ipv in de wagen te slapen.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 mei 2010 20:53

Pfff, dames, advies! Ik ging net na 8 uur boven omdat Michael nog steeds niet sliep. Toen ik z'n kamertje in keek, zag ik z'n pyamaatje en luier op de grond liggen. En meneer lag bloot in bed :mrgreen: Lachen natuurlijk, maar hij had ondertussen wel in zijn bed geplast. En dit is niet de eerste keer dat dat is gebeurd. Ik heb het leuk uitgelegd dat hij zijn luier aan moet houden, ik heb het boos uitgelegd...maar niets helpt.
Wie o wie heeft tips?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 mei 2010 21:01

Haha misschien zo`n pyamapak èèn geheel zeg maar..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 mei 2010 21:03

wat een leuke foto's allemaal!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 mei 2010 21:04

over 3 week wordt Matteo al weer 3! :shock: waar blijft de tijd....

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mei 2010 21:07

laura: hij heeft geen slaapzak meer aan? of.... idd pyjama aan een stuk met de sluiting op de rug?
Laatst gewijzigd door paprikameisje2 op 18 mei 2010 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 17 mei 2010 21:10

Wat een stunt van Michael :mrgreen:
Misschien een slaapzak aan, met de rits op z'n rug?

Hier ook bed-problemen :roll: Timon komt continu z'n bed uit, om lekker voor het raam naar buiten te gaan kijken. Zaterdagavond stond ie daar om 24 uur nog 8-[
Zucht.. ik hoor hem alweer, gauw weer even in z'n bed bonjouren dus :roll:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 mei 2010 21:11

wat een mooie foto ppm! (heb je ook nog een buikfoto voor in het andere topic :wink: )

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 17 mei 2010 21:13

Leuk, ppm!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 mei 2010 21:27

zaterdag was ik met de kinderen bij mn ouders (toob was aan het behangen).. en toen hebben ze een hele tijd daar zo voor de wasmachine gezeten.. alsof wij er niet een hebben :lol: :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 mei 2010 21:28

Hij heeft al een pyamapak van 1 stuk aan, maar daar kun je de rits/knopen niet van op de rug doen omdat dat dan niet uitkomt met de voeten (die zijn nl voorgevormd, beetje moeilijk uit te leggen). Slaapzak heeft ie nooit gehad. 1 keer geprobeerd, hij moest kotsen van het boos zijn :roll:
Dit volgt dus twee incidenten van vorige week toen hij eerst een fles bodylotion (op de commode geklommen zonder opstapje, gewoon hangen en afzetten maar) en de dag erna een fles gel (uit de commodela gepakt alhoewel daar een kinderhaakje op zit) op de grond/muur/bed/zichzelf leegspoten had. Ik hou superveel van het manneke, maar soms kan ik echt wel ](*,) en dan :cry:

Terug naar “Archief”