Als het stoppen met de pil niet werkt, zal ik mn bloed eens laten prikken.
 Als het stoppen met de pil niet werkt, zal ik mn bloed eens laten prikken.Moderator: Moderafo's

waar blijft de tijd..
  waar blijft de tijd..AikonGirl schreef:Gaat hard dan, TJ! Mooie buik al !
 !
!

pol schreef:Ja, joh je hebt al een best buikie zo. Heel vrachtje, gaat het verder allemaal nog goed?

oke af en toe kan ik 's avonds geen stap meer zetten door de pijn in mn bekken... maar verder..
  oke af en toe kan ik 's avonds geen stap meer zetten door de pijn in mn bekken... maar verder..  
 Leuk
 Leuk 

.. ik zie er wel tegenop.. want ik kan eigenlijk niet zo lang op mn rug liggen.. na 5 a 10 min krijg ik een heel benauwd gevoel..
 .. ik zie er wel tegenop.. want ik kan eigenlijk niet zo lang op mn rug liggen.. na 5 a 10 min krijg ik een heel benauwd gevoel..
*Annette* schreef:@ TJ; mooi buik, wel 'n flinke al!

Heb er nu wel last van in de zin van dat ik bijv eigenlijk niet meer op mn rug kan liggen, dan krijg ik al snel een benauwd gevoel.. vandaag bij de tandarts dus ook maar de helft van de eigenlijke behandeling gedaan, want ik kon niet langer op mn rug liggen. De rest wordt gedaan na mijn zwangerschap!
  Heb er nu wel last van in de zin van dat ik bijv eigenlijk niet meer op mn rug kan liggen, dan krijg ik al snel een benauwd gevoel.. vandaag bij de tandarts dus ook maar de helft van de eigenlijke behandeling gedaan, want ik kon niet langer op mn rug liggen. De rest wordt gedaan na mijn zwangerschap!Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten