Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:Ik las trouwens in een artikel over Red Dead Redemption dat de makers er schatkaarten ingestopt hebben. Her en der kun je straks stukjes papier vinden/kopen/roven met wat vage schetsen van het landschap en dan maar op je terwijl je over de prairie sjokt opletten om te kijken of je die grote steen in de bocht van die rivier tegenkomt. Dan 20 passen naar het westen, 5 naar het zuiden en graven maar....
mohamed schreef:Ja is een beetje het Zelda idee, net als het hoeden van een kudde koeien. Het lijkt me een prachtige game, maar we zullen zien of het mijn hooggespannen verwachtingen zal waarmaken!
Net even Sin and Punishment 2 gespeeld en dat is een hele leuke game. Het doet een beetje aan als een ouderwetse shooter en is zeer vermakelijk.
Mortlach schreef:Volgens de ontwikkelaar doen ze dingen die vorig jaar nog onmogelijk waren, laat staan op de vorige generatie hardware. Dingen zoals de bewegingen van paarden of touw. Als je dat zo bekijkt is het niet gek dat er nog nooit een (goede) western game is gemaakt.
mohamed schreef:Mortlach schreef:Volgens de ontwikkelaar doen ze dingen die vorig jaar nog onmogelijk waren, laat staan op de vorige generatie hardware. Dingen zoals de bewegingen van paarden of touw. Als je dat zo bekijkt is het niet gek dat er nog nooit een (goede) western game is gemaakt.
Tja onmogelijk voor Amerikaanse ontwikkelaars misschien!![]()
Ik vind Epona in the Twilight Princess toch erg realistisch bewegen.
Epona in actie!
Mortlach schreef:mohamed schreef:Mortlach schreef:Volgens de ontwikkelaar doen ze dingen die vorig jaar nog onmogelijk waren, laat staan op de vorige generatie hardware. Dingen zoals de bewegingen van paarden of touw. Als je dat zo bekijkt is het niet gek dat er nog nooit een (goede) western game is gemaakt.
Tja onmogelijk voor Amerikaanse ontwikkelaars misschien!![]()
Ik vind Epona in the Twilight Princess toch erg realistisch bewegen.
Epona in actie!
Echt? Ik vind 'r nogal stuiteren, en in volle galop zulke bochtjes draaien heb ik een paard ook nog nooit zien doen.
mohamed schreef:Mortlach schreef:Echt? Ik vind 'r nogal stuiteren, en in volle galop zulke bochtjes draaien heb ik een paard ook nog nooit zien doen.
Tja wat zal ik zeggen, ik ben een van de velen die besmet is met het Zelda virus, wat doe je er aan!
Mortlach schreef:mohamed schreef:Mortlach schreef:Echt? Ik vind 'r nogal stuiteren, en in volle galop zulke bochtjes draaien heb ik een paard ook nog nooit zien doen.
Tja wat zal ik zeggen, ik ben een van de velen die besmet is met het Zelda virus, wat doe je er aan!
Ja, je bent inderdaad nogal een fanboy van japanse games. Geeft verder niks hoor; we hebben zo allemaal onze favorieten.
Berjan schreef:Kennen jullie Eurotour? Dat is een spel ala Pro Cycling Manager, en draait dus om wielrennen. Echt een mooi en realistisch spel, al valt het grafies wel tegen (is afkomstig van het jaar 2001).
Tegenwoordig speel ik met een 2009 DB, en de uitslagen in het echt, en in het spel kun je bijna naast elkaar leggen, lijken er echt op
Mortlach schreef:Hier een interview met de mensen van Red Dead Redemption over de paarden in dat spel.
Floefloe schreef:Berjan schreef:Kennen jullie Eurotour? Dat is een spel ala Pro Cycling Manager, en draait dus om wielrennen. Echt een mooi en realistisch spel, al valt het grafies wel tegen (is afkomstig van het jaar 2001).
Tegenwoordig speel ik met een 2009 DB, en de uitslagen in het echt, en in het spel kun je bijna naast elkaar leggen, lijken er echt op
Ik speel zelf cycling manager 4 (omdat mn pc nieuwere versies maar ternauwernood trekt). Eurotour ziet er best aardig uit. Waar kan ik databases vandaan halen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten