de pil deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: de pil deel 2

Berichtdoor kwebbel » 08 mei 2010 14:02

wat is een libido killer ? op internet staat niet zo veel en bovendien in het Engels :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 08 mei 2010 14:03

Het zal wel persoonlijk zijn of een condoom word ervaren als 'libido-killer' :wink:

Prettig voor de mensen die al in de overgang zijn geweest, hoef je niks te gebruiken! :mrgreen: :wink:

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 08 mei 2010 14:06

Dat heel je 'lust' en 'zin' een beetje ten gronde word gericht....

Beetje sterk uitgedrukt dit maar ik denk dat de meeste mensen wel snappen wat ik bedoel. :wink:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 08 mei 2010 14:06

hmmm zoiets dacht ik al uit het engels te kunnen halen, maar goed bedankt :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 mei 2010 14:14

Schipje schreef:Prettig voor de mensen die al in de overgang zijn geweest, hoef je niks te gebruiken! :mrgreen: :wink:

'k Heb het denk ik al eens eerder gezegd, maar dat is dus wel het enige 'voordeel' van onvruchtbaarheid: je hoeft je geen zorgen te maken over anticonceptie ;)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 mei 2010 18:48

Wij hebben het er samen over gehad en ook bij ons is mn man aan zet :wink: . Gebruik van hormonen heb ik helemaal geen zin in momenteel en iets definitiefs willen wij ook nog niet.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 08 mei 2010 21:20

Ik vind het een beetje onzin dat het een libido-killer moet zijn. Het ligt er gewoon aan hoe je er mee omgaat :mrgreen:
Time flies when you have none!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 08 mei 2010 22:49

Sterretje schreef:Ik vind het een beetje onzin dat het een libido-killer moet zijn. Het ligt er gewoon aan hoe je er mee omgaat :mrgreen:

Volgens mij is daar maar één manier voor hoor :mrgreen:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 mei 2010 19:58

Sterretje schreef:Ik vind het een beetje onzin dat het een libido-killer moet zijn. Het ligt er gewoon aan hoe je er mee omgaat :mrgreen:

Nou, het schijnt wel dat het erg verschilt per persoon. Je hebt gewoon wat minder gevoel en bij de ene persoon is dat meer het geval dan bij de ander. En je hebt ook allerlei soorten (normaal, extra dun, met en zonder ribbels enz) en merken, dat kan ook wel uitmaken denk ik.

Maar helemaal mee eens, de man mag er ook wel wat aan doen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 mei 2010 08:42

Ik vraag mij altijd af of de bewering dat een condoom minder gevoel geeft wel waar is of dat het een fabel is die mannen graag verspreiden om geen condoom te hoeven gebruiken.

Wat recent onderzoek wel heeft uitgewezen is dat de pil een echte libidokiller is. :wink: Dat schijnt weer samen te hangen met een mannelijk hormoon wat onderdrukt wordt door de pil en dat zorgt juist voor opwinding bij de vrouw.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 mei 2010 10:02

Nou, ik hoor toch regelmatig dat het wel scheelt dus denk niet dat het een fabeltje dat de wereld in wordt gebracht om maar niet zo'n ding te hoeven gebruiken.

(daarmee is het overigens nog niet een slechte keuze, aangezien wat jij ook al aangeeft, alle anticonceptiemiddelen wel nadelen hebben.)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 mei 2010 10:23

ajl schreef:Ik vraag mij altijd af of de bewering dat een condoom minder gevoel geeft wel waar is of dat het een fabel is die mannen graag verspreiden om geen condoom te hoeven gebruiken.

Wat recent onderzoek wel heeft uitgewezen is dat de pil een echte libidokiller is. :wink: Dat schijnt weer samen te hangen met een mannelijk hormoon wat onderdrukt wordt door de pil en dat zorgt juist voor opwinding bij de vrouw.
Geen ervaring met een condoom. En de pil is een echte libido killer. Spreek ik uit persoonlijke ervaring....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 mei 2010 11:22

Maar waarschijnlijk ervaren niet alle vrouwen dat zo, anders zou de pil toch een stuk minder populair zijn?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 mei 2010 11:30

Tja, een condoom is absoluut minder spontaan. Het is toch een onderbreking, en dat is niet altijd leuk, dus op die manier kan het best een libido killer zijn, maar alles beter dan die pil, dat was voor mij geen libido killer trouwens.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 mei 2010 11:42

Marnix schreef:Maar waarschijnlijk ervaren niet alle vrouwen dat zo, anders zou de pil toch een stuk minder populair zijn?

Veel vrouwen ( volgens mij het merendeel) zijn al aan de pil voordat zij sexueel gaan experimenteren. Die weten het dus niet. Natuurlijk gaat dit niet voor alle vrouwen op, maar wel bij een groot percentage.

Terug naar “Archief”