Schipje schreef:Mijn dokter zegt dat het komt omdat de 'oor-neus-keel buisjes' nog wat vernauwd zijn bij kinderen en bij Lenthe dus nog iets erger waarschijnlijk. Maar er zijn toch ook kinderen die amandelen moeten knippen? toen ik dat vroeg zij ze dat ze daar nog vaker ziek voor moet zijn geweestze is van juni dus in de lente geboren, nu ruim 10 maanden. Ze heeft 1 keer oorontsteking gehad, 3 keer longontsteking en nu had ze vergrote amandelen, dus daar kwam vorige week waarschijnlijk de koorts vandaan..... ik vind het eigenlijk wel genoeg
maar ja, ben geen arts.... Misschien is het inderdaad iets van deze winter.
Ze heeft 2 keer antibiotica kuur gehad. Ze grijpt ook steeds naar d'r oortjes maar de dokter ziet er niks in dit keerVerder is het gelukki ggewoon een vrolijk meisje, geen ziek vogeltje of iets dergelijks
idd... ze moeten dan nog vaker ziek zijn geweest en voor de twee doen ze het maar zelden. Julia is van januari, ze begitn altijd in september te kwakkelen, 5 dagen ziek, twee beter en dan begint het weer. Ben inmiddels al gewend aan de giga hoge koorts die ze dan heeft, boven de 40 graden. Tja.. en dan de truckendoos maar open, hoestdrank, neusspray, vitaminepillen, ui bij bed, stomen.. etc, zo komen we nu al twee jaar de winter door. Afgelopen januari een verwijzing gekregen voor naar de kno, maar omdat het nu weer rustiger is, kunnen ze alleen de neusamandelen verwijderen, vaak is dat neit voldoende, maar de keelamandelen kunnen ze alleen goed beoordelen als ze ziek is. Dus, van de hefst als ze ziek is, mogen we direct komen bij de kno en ws wordt ze dan, ook geopereerd. Maar kan ook nog zijn dat ze nu bijna alle bacterien heeft gehad dat ze er wat vanaf is... al is ze nu al weer aan het hoesten.
Overigens heeft ze hier ook nog zeker eens in de maand kroep! dus... al met al... Tis erg vervelend, maar je kan er niks aan veranderen. Overigens ging julia niet naar hte kdv.