Moderator: Moderafo's
Schipje schreef:Ik wel, aangezien mijn zus een (goeie!) huisarts heeft die zelf zegt dat alcohol zo af en toe geen kwaad kan. Het is veel schadelijker om elke minuut van de dag angstvallig en daarom stressvol bezig te zijn met wat je wel en niet mag! Natuurlijk dronk ik niet zomaar alcohol maar ja, toen mijn zusje trouwde heb ik er heerlijk van genoten, van een half wijntjeik moest toen nog maar 6 weken.
Ik zou me nou eenmaal niet zo druk maken om een half wijntje, ook niet als het een hele was. En roken, tja, dat is bewezen dat dat super slecht is.
Dippie schreef:Ik weet dat alcohol en roken slecht is voor het kindje en zou het zelf ook niet zo snel doen. Maar één keer een half wijntje of één keer een sigaretje? Dat kan geen kwaad denk ik....
Dippie schreef:Ik ken iemand die is pas bevallen van een kerngezonde zoon. Ze heeft heel haar zwangerschap gerookt (en niet zo'n klein beetje ook...) en alcohol gedronken. Tuurlijk zijn er ook andere gevallen, maar deze zijn er dus ook, en ik ken wel meer gevallen eigenlijk waarvan de moeder is blijven roken en het kindje kerngezond ter wereld kwam. Wat niet betekend dat ik het goedkeur
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 48 gasten