Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo'n handig idee. Mijn vader en ik hebben ook dezelfde initialen en dat was idd altijd een ramp met bankafschriften, brieven van de verzekering, belastingdienst, etc. We hebben zelfs weleens bij de bank gevraagd of ze er bij mij junior achter willen zetten maar dat kon blijkbaar niet
Maar goed, ik vind Micha wel een mooie naam, en Marijn ook.
Weak is the effort of my heart, And cold my warmest thought; But when I see Thee as Thou art, I’ll praise Thee as I ought.
hier ook bewust geen zelfde voorletters, dus ons kind krijgt geen naam met de letter j, a of g. Terwijl ik wel erg leuke namen heb met de J, maar zoveel gezeur gehad met de verzekering, vergissing van letters en haddenz e de geboortedaum niet geod gecontroleerd.
Liefje...ZOu het niet prettig vinden als me gezinsleven zou weten wat ik allemaal aan gelden had! vooral als je wat ouder bent! dat gaat een ander geen snars aan
Hier ook 3 van de 4 namen die met dezelfde letter beginnen, maar door zelf heel consequent de initialen in te voeren, heeft het de afgelopen 10 jaar nog nooit problemen op geleverd!!!
En wat te denken van het kadaster? Zelfde voorletters is daar een groot probleem. Wanneer je inderdaad meerdere voorletters hebt, zal het probleem minder zijn.