Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor kwebbel » 27 apr 2010 12:23

Galateia: gaaf joh :D
hoe vinden je schoonouders het dat je een zoon hebt eigenlijk? (misschien mag ik het wel niet eens vragen, dan moet je het maar ff aangeven :oops: )
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 apr 2010 12:37

Wat een leuke foto's van je neefje Mirjan, en van Michael Laura!

Hier ook weer eens een plaatje van mijn kerel, heerlijk om een tuin te hebben waarin hij zich lekker vies maakt :D

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Wat doen jullie je kind trouwens in de zomer aan, aan de voeten? Ik ben op zoek naar leuke zomerschoenen, maar ik vind het echt niks allemaal. Dichte schoenen heeft hij, maar zweet hij nu soms al uit. Ik wil schoenen waar geen sokken in hoeven, maar ik vind al die sandalen echt niet mooi :oops: Nu heb ik op internet wel 'sandalen' gevonden die ik wel mooi vind, met dichte achterkant (volgens de schoenenwinkel mevrouw is dat het beste voor zulke kleintjes) en een dichte neus, maar daartussen wel open stukken, maar ik vind ze zo duur. Als ik zie hoe snel zijn dichte schoenen al lelijk zijn, in een paar weekjes!
Iemand leuke voorbeelden van schoenen? :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 27 apr 2010 12:45

Je mag alles vragen, dit is een vrij land 8)

Ze vinden het natuurlijk helemaal prachtig! Alleen wordt nu wel heel pijnlijk duidelijk, dat je zult oogsten wat je zaait. Ze zijn niet echt opa en oma zoals mijn ouders dat zijn. Ze hebben hun kleinzoon het afgelopen half jaar 3 keer gezien. En dan was 1 van die keren dus de keer dat we op Schiphol aankwamen. Hij weet niet echt wie ze zijn.

Nu is dat niet zo heel vreemd, hij weet van heel veel mensen helemaal niet wie ze zijn, we zijn pas sinds kort zijn wereld echt groter aan het maken (de eerste tijd hebben we heel rustig de tijd genomen te wennen en te hechten), maar mijn ouders kent hij echt als opa en oma en hij is dol op ze. Oma komt elke week even langs en we gaan regelmatig daar naartoe.

Maar ik ben allervriendelijkst tegen mijn schoonouders, echt waar. Als ze bellen, dan zijn we heel beleefd en aardig. Alleen tja, vroeger gingen we nooit eens daarheen of zij hierheen, tja, daarin is niets veranderd. Eigenlijk wel heel zielig voor ze, maar ja, misschien dat het wel verbetert de komende tijd, we zullen wel zien. Ik denk, dat ze veel verdriet hebben, maar ook heel goed weten, dat dit het resultaat is van hun eigen doen en laten. Ik werp regelmatig het idee op bij mijn man om ze eens uit te nodigen of er eens langs te gaan (jaja, dat is heel wat voor mij, ik doe dat echt uit medelijden!), maar hij heeft meestal echt geen zin. Het gaat simpelweg terug tot aan de jeugd/kindertijd van mijn man en daar kan ik ook weinig mee doen. Ik kan hem niet dwingen.

Ik moet ook wel zeggen, dat ik me er niet echt druk om maak. Ik vind het zielig, maar ja, ik heb ook niks met ze verder.

We zullen wel zien.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 apr 2010 12:46

@MissF: misschien is Jurian er nog iets te klein voor, maar ik heb voor deze zomer (tenminste, tot hij eruit gegroeid is) van die nepcrocs gekocht. Hij heeft normaal Ecco's, met veters, maar ik zie het niet zitten om iedere keer die schoenen aan te trekken etc etc als hij gewoon lekker naar binnen en buiten aan het banjeren is. Dus dit is ideaal. Vorig jaar zomer had ik dichte linnen schoentjes (http://www.clarks.co.uk/find/department ... s-20324533)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 apr 2010 12:48

Klinkt erg verdrietig allemaal Galateia!

@miss F Hugo heeft ook gewone dichte schoenen, maar dat lijkt mij ook wel erg warm voor de zomer. Hij heeft nu schoenen van Shoesme in het wit/donkerblauw en een beetje rood. Ik vind de sandalen voor een jongen ook niet zo leuk.

Vanmorgen met Cato naar het cb geweest en ze groeit enorm. Ze is nu 3 1/2 maand en is 65 cm en weegt 6800 gram. Haar gewicht is meer dan verdubbeld sinds haar geboorte! Ze doet het dus goed.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 27 apr 2010 12:52

@LauraC: dat zijn leuke schoentjes!

Hier krijgt zoonlief gewoon van die sandalen, hoor, hoppa, lekker afrossen die dingen 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 apr 2010 14:27

Die zijn leuk Laura!
Ik ben net toch geslaagd bij Scapino in Wageningen. Hier hadden ze echt heel weinig. Maar daar dus meer. Ze zijn alsnog best dicht, maar ik heb allerlei sandalen geprobeerd, maar vind het gewoon echt niet mooi. Nu heeft hij blauw met zilver, dichte neus en dichte achterkant, met stukjes open ertussenin. Ze staan erg leuk.
Ik heb ook klompen gekocht, maar die gaan weer terug. Hij snapt totaal niet hoe hij daarop moet lopen en stapt er steeds weer uit. Daar is hij denk ik nog te klein voor. En zodra hij het wel snapt, passen ze vast niet meer. Dus die breng ik maar terug.

Die nepcrocs is ook een goed idee, laura, die blijven volgens mij beter zitten door de bandjes achter. Al vind ik die ook niet zo leuk, maar voor buiten zijn die idd ideaal. ga ik ook maar eens naar op zoek :D (ik heb hier wel een paar staan, van mijn neefje geweest, maar dat is maat 24 ofzo, die past hij nog niet)

Bedankt :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 27 apr 2010 21:05

@ MissF: ik koop voor Anna Sofie voor op de camping e.d. Teva's. Die zijn er al vanaf maat 20 geloof ik. Ideaal.
Time flies when you have none!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 27 apr 2010 21:49

...deze foto's van onze schoonheid wilde ik jullie niet onthouden...

Afbeelding Afbeelding

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 27 apr 2010 22:12

:8>
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 28 apr 2010 01:39

Prachtig!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 apr 2010 06:56

wat een leuke foto's!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 apr 2010 06:57

hier ook maar even op jacht naar open schoenen voor de kids! ik denk een soort van sandalen met dichte achterkant en voorkant... crocs zie je hier ook veel, maar die vind ik echt supersuper lelijk :-oo

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 28 apr 2010 07:38

Lief Haai..zit ze in de wastafel? :-)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 apr 2010 07:48

wat een gave foto's :D
@Galateia: je kan het idd niet dwingen en als jullie beleefd zijn en blijven kunnen ze jullie dat nooit verwijten :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”