elvira (gast) schreef:Tja, mannen zien zoiets echt niet, hè... Het is echt geen onwil ofzo, ze ZIEN het gewoon niet. Als ik wil dat er iets gebeurt, dan moet ik het duidelijk zeggen dat ik dat en dat graag gedaan wil hebben of hem aan zijn taken herinneren door het direct voor hem neer te zetten. (Gelbe Säcke of bioafval naar buiten? Dan moet ik het echt voor de deur neerzetten, dan heb ik een kans dat ze naar buiten worden gebracht, als hij 's ochtends met de hond gaat lopen

)
haha, ja dat is echt zo!
LeChat schreef:Huub Stapel had over dat 'niet zien' een mooi verhaal in zijn voorstelling Mannen komen van Mars, Vrouwen van Venus:
Vrouwen leggen spullen op de trap omdat die naar boven moeten, en als wij die dan niet meenemen als we naar boven gaan (zei hij) denken die vrouwen gelijk dat we het expres doen, om hen dwars te zitten. Maar dat is niet zo (met veel nadruk). Wij constateren hooguit dat er iets op de trap ligt, maar realiseren ons de bedoeling niet. Mannen kunnen maar met 1 dossier tegelijk bezig zijn - we gaan naar boven om bijvoorbeeld schone sokken aan te trekken en niet om die spullen mee naar boven te nemen...
Wij willen ook heel graag naar die voorstelling van Huub Stapel. lijkt me heel erg leuk!
vpk schreef:Wie doen er allemaal aan de 'grote-voorjaars-schoonmaak'?
Ik doe daar inderdaad aan maar dit jaar geen tijd...
Ik wacht heel geduldig op hopelijk ooi tnog een tweede zwangerschap en dan word het hele huis vanzelf van onder tot boven, van binnen tot buiten weer steriel gemaakt
Als ik 'uitgekinderd' ben dan ga ik weer aan de grote-voorjaaras-schoonmaak.