Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor ajl » 13 apr 2010 07:27

Volgens de WW wordt de caloriedichtheid van een gebakken aardappel veel groter, omdat het door het bakken ook het vocht verliest dat van nature in een aardappel zit. De voedingswaarde is dan ook veel groter.

Ik ben benieuwd hoeveel ik deze week afgevallen ben, onze weegschaal is kapot, dus ik moet dan echt naar de cursus woensdag.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 apr 2010 09:14

Ik heb een rot week gehad qua lijnen, maar goed, mag ook wel een keer na 8 maanden... ;-).

Maar klagen zal ik niet doen, sta nu op -21.

Nog 10 en dan ben ik tevreden! Moet uitkijken dat ik niet ál te enthousiaste reacties krijg op hoe ik er nu uit zie, anders heb ik geen motivatie meer om door te gaan... :mrgreen:

Liefie, jij gaat echt als een speer! Hoe lang ben je bezig?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 apr 2010 10:16

Echt super -21 Jannoek! Kunnen ze je jurk nu nog wel goed vermaken? :wink:

Ik ben 7 januari gestart dus nu een week of 13 denk ik. En dan heb ik echt niet elke dag 1300 calorieen aangehouden zijn ook gewoon uit eten geweest enz.
Sta er ook versteld van dat ik het zo lang vol hou en dat het zo makkelijke eraf gaat :oops:

Wel leuk al die complimentjes vooral van mensen die ik een poosje niet gezien heb. Irritante is wel dat mijn kleding rond mijn lichaam slobbert maar heb ook geen zin om veel nieuwe dingen te halen.
Morgen ga ik in Breda winkelen en dan ga ik wel wat shirts/vestjes halen rokjes blijven nog wel hangen :D

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 apr 2010 07:35

Knap hoor Jannoek! Een keer een baalweek is helemaal niet erg,moet je je ook niet schuldig over voelen!

Hier gaat het goed - 1,7 kg in een week. Als het zo doorgaat ben ik met een maand klaar...haha, maar dat zal wel niet.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 15 apr 2010 09:21

Ik heb ook - 1,7. Merk het gelijk aan m'n buik en kleren. Heerlijk!
Morgen mag ik weer wegen. Spannend.....
Ik doe gewoon minder eten, minder frisdrank, minder kauwgom.
De eerste 2 weken waren vreselijk. Had constant trek. Toen ging het een week heerlijk, nergens last van, maar heb vandaag en gister echt zo'n honger in m'n buik dag.
Maar gewoon ff doorzetten;-)

Liefje en Jannoek echt super goed....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 apr 2010 21:00

Hier gaat het gelukkig nog steeds erg goed... Alleen erg veel last van kou! Vooral als ik zomaar een beetje op de bank zit maar goed als dat alles is :D

Ik zit nu precies op -15kg!

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 19 apr 2010 21:29

Ik ben niet zo streng meer de laatste dagen.

Ik zit al vanaf 11 mrt op -5. Er wil niet meer af.
IK let er nog wel op wat ik eet, maar niet zoals in het begin. Ook het fietsen komt ff niet veel van. Het is niet ff druk, en kan niet overal zijn. En ik ga niet lopen stressen, om toch te fietsen. Manlief is druk op het land, dus de thuisklussen zijn nu ff voor mij.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 apr 2010 21:50

Goedzo Liefie! Super joh.
Balen Pannenkoek, dat het zo stilstaat he :(
Hier zit ik op 67,5 kg. Nog een halve tot oud gewicht, en dan gewoon nog even door zolang ik nog zin heb ;) De weegschaal is voor een halve week naar de kast verbannen, ik stond er te vaak op. Nu gewoon 2 x in de week, en dan zie ik wel hoe het gaat. Het is wel leuk dat gewone spijkerbroeken die al lang in de kast lagen omdat ik mezelf er te dik voor vond nu echt leuk staan :) Zonder al te veel rolletjes die erbovenuit piepen. Dus ik ga nog wel even verder.
Al gaat het hier nu ook erg langzaam, halve kilo per 2 weken ongeveer. Maar hoe langzamer hoe beter zeggen ze wel eens, daar hou ik het maar op vol :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 20 apr 2010 12:43

Dit krijg je ervan als de batterijen van de weegschaal op zijn en je een halfjaar vergeet nieuwe te kopen... 72,4 kg... waaah!
Ik ben dus ook weer begonnen, wil naar 68 kg terug... :oops:
Mijn tactiek deze keer:
- eerst maar een week lang geen chocolade, etc. meer...
- 's avonds na het eten ook niets meer.
- maar 1x per week wegen
- 3x per week sporten

Gaat tot nu toe (maar ik ben ook nog maar 2 dagen bezig :mrgreen: ) heel goed!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 20 apr 2010 18:05

Succes elvira!
Hier staat de teller op -2,2
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 apr 2010 10:21

Joepie, vanmorgen bleek ik op -4,2 te zitten, dus weeg ik nu 66,8. Zo laag is het de laatste 5 jaar ofzo niet geweest :) En ik hou het nog prima vol, dus ik ga nog maar even door.
Morgen op de fiets naar mijn werk, al schijnt het wel koud te worden. Vrijdagochtend sporten. zo gaan de kilo's er toch nog redelijk snel af :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 apr 2010 10:37

SUPER GOED MissF!!!

Intensief bewegen scheelt zoveel! Ik weeg me elke ochtend en nu ben ik vanaf maandag morgen alweer 700 gram lichter dat geeft zo een goed gevoel.. :D
Na het middag eten ga ik weer lekker op de fiets naar een dorp hier verder op het is echt super lekker weer om te fietsen en heerlijk de zon erbij doet altijd goed!

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 21 apr 2010 11:29

liefie schreef:SUPER GOED MissF!!!

Intensief bewegen scheelt zoveel! Ik weeg me elke ochtend en nu ben ik vanaf maandag morgen alweer 700 gram lichter dat geeft zo een goed gevoel.. :D
Na het middag eten ga ik weer lekker op de fiets naar een dorp hier verder op het is echt super lekker weer om te fietsen en heerlijk de zon erbij doet altijd goed!

waait het bij jullie niet hard dan?
Je moet er ook weer tegenin. Het waait hier in het noorden nl flink, en we wonen op de vlakte, dus veel wind.
daarom fiets ik op de home trainer, heb ik geen wind :lol:
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 apr 2010 11:30

pannenkoek schreef:
liefie schreef:SUPER GOED MissF!!!

waait het bij jullie niet hard dan?
Je moet er ook weer tegenin. Het waait hier in het noorden nl flink, en we wonen op de vlakte, dus veel wind.
daarom fiets ik op de home trainer, heb ik geen wind :lol:

Ja het waait hier zeker wel zitten vlakbij het water dus altijd wind en ik moet een brug over waarbij je echt een rot stuk omhoog moet maar ja zo komt de verbranding al goed op gang haha.
En ik hou zo van de zon en dat maakt alles goed!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 apr 2010 14:24

Hier gaat het weer helemaal top! Ben sinds vorige week weer aan 't schrijven en merk dat dat écht belangrijk is!

Nu is de stand -22 kg ::))

Terug naar “Archief”