Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

-Martijn-
Verkenner
Verkenner

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor -Martijn- » 17 apr 2010 22:31

christien schreef:

Ja in eigen land wel, maar ik bedoelde dat je niet ver komt als je nu naar het buitenland wil.
Nu maar hopen dat het voorlopig zonnig blijft in nederland

Je kan ook ver komen met een auto hoor een vliegtuig hoeft niet perse (neem aan dat je doelde op de aswolk?)
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 18 apr 2010 19:17

-Martijn- schreef:
christien schreef:

Ja in eigen land wel, maar ik bedoelde dat je niet ver komt als je nu naar het buitenland wil.
Nu maar hopen dat het voorlopig zonnig blijft in nederland

Je kan ook ver komen met een auto hoor een vliegtuig hoeft niet perse (neem aan dat je doelde op de aswolk?)

Ja ik bedoelde inderdaad met het vliegtuig, dat is over het algemeen toch iets sneller.
Je zou maar een ticket geboekt hebben en je vakantie gaat (nu) niet door, toch flink balen.

-Martijn-
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor -Martijn- » 19 apr 2010 10:22

Als je een ticket geboekt hebt is dat idd balen.
Ik hoop maar voor je dat het niet te lang duurt zal vast wel weer oplossen voor die tijd.

De lucht is wel mooi zo zonder strepen en savonds zo'n rood gekleurde lucht van de zon prachtig gewoon.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 19 apr 2010 12:24

Het zal vast wel opgelost zijn voor die tijd, en anders gewoon pech hebben.
Mijn collega die zou afgelopen vrijdag vliegen naar gran canaria, voor 8 dagen.
Dus dat lijkt me wel flink balen.

Nu lekker buiten zitten met m'n laptop, heerlijk genieten van de zon

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 19 apr 2010 16:59

Ondertussen gaat het leven om je heen gewoon door, en leeftjdsgenoten stichten vollop gezinnetjes. Gisteren nog is een neef van mij voor de tweede keer vader geworden. Hardstikke leuk en ik ben natuurlijk erg blij voor hen, maar ondertussen bekruipt me ook de gedachte of dat (vader worden) er voor mij nog wel in gaat zitten...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 19 apr 2010 17:38

Mortlach een troost mannen kunnen langer. Maar ik had ook een oom die had ook pas op latere leeftijd een relatie. Kan dus alle kanten op.

Ik ben eigenlijk nog jong maar als je jaar verkering hebt gehad mis je het soms ook wel echt iemand te hebben.
Leef je droom.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 19 apr 2010 17:49

Mortlach schreef:Ondertussen gaat het leven om je heen gewoon door, en leeftjdsgenoten stichten vollop gezinnetjes. Gisteren nog is een neef van mij voor de tweede keer vader geworden. Hardstikke leuk en ik ben natuurlijk erg blij voor hen, maar ondertussen bekruipt me ook de gedachte of dat (vader worden) er voor mij nog wel in gaat zitten...

Sterkte! 8>)
Afbeelding

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 19 apr 2010 18:37

Mortlach schreef:Ondertussen gaat het leven om je heen gewoon door, en leeftjdsgenoten stichten vollop gezinnetjes. Gisteren nog is een neef van mij voor de tweede keer vader geworden. Hardstikke leuk en ik ben natuurlijk erg blij voor hen, maar ondertussen bekruipt me ook de gedachte of dat (vader worden) er voor mij nog wel in gaat zitten...

Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Ik zie het zelf ook om mijn heen bij een hoop vriendinnen. Het vervelende is vaak ook dat ze soms zo druk zijn met het gezin runnen dat dat soort contacten ook vaak verwateren. Samen reizen (wat uiteraard heel begrijpelijk is) of bepaalde avonden bezoeken zit er niet meer bij en dat is wel jammer. Herkennen jullie dat ook?

Het gevoel of ik ooit nog moeder mag worden bekruipt me niet zo. Ik denk dat dat wel anders ligt als je als vrouw in de periode komt waarin zwanger worden steeds moeilijker zal gaan. Dan weet je gewoon dat het binnen aanzienlijke tijd medisch gezien gewoon niet meer kan, dat lijkt me best wel erg..

-Martijn-
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor -Martijn- » 23 apr 2010 15:40

Wiepie schreef:Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Ik zie het zelf ook om mijn heen bij een hoop vriendinnen. Het vervelende is vaak ook dat ze soms zo druk zijn met het gezin runnen dat dat soort contacten ook vaak verwateren. Samen reizen (wat uiteraard heel begrijpelijk is) of bepaalde avonden bezoeken zit er niet meer bij en dat is wel jammer. Herkennen jullie dat ook?

Het gevoel of ik ooit nog moeder mag worden bekruipt me niet zo. Ik denk dat dat wel anders ligt als je als vrouw in de periode komt waarin zwanger worden steeds moeilijker zal gaan. Dan weet je gewoon dat het binnen aanzienlijke tijd medisch gezien gewoon niet meer kan, dat lijkt me best wel erg..

Ik vind het nu heerlijk om vrijgezel te zijn zeker met de aankomende zomer maar ergens is het ook wel lekker om iemand naast je te hebben

Aliezuh
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Aliezuh » 26 apr 2010 12:14

Nieuwe vrijgezel meldt zich.
20 jaar, 8 maanden vrijgezel na relatie van 2 jaar.

Vermaakt zich prima, maar wat al vaker is gezegd: leeftijdsgenoten/vrienden/familie trouwen, stichten gezinnetjes en doen alles samen en soms voelt dat 'alleen'.
But, what a beautiful thing to discover how unlonely being alone can be..
Any moment, any thing can change...

de_bisschop
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor de_bisschop » 20 mei 2010 18:26

Wiepie schreef:

Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Ik zie het zelf ook om mijn heen bij een hoop vriendinnen. Het vervelende is vaak ook dat ze soms zo druk zijn met het gezin runnen dat dat soort contacten ook vaak verwateren. Samen reizen (wat uiteraard heel begrijpelijk is) of bepaalde avonden bezoeken zit er niet meer bij en dat is wel jammer. Herkennen jullie dat ook?

Hier nog een vrijgezel! (26)
Herken deze gevoelens en weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet. Maar 'opeens' zijn je vriendinnen aan de man...
Avondje mannanjacht kan je ook wel vergeten. En om nou alleen te gaan... daar ben ik het type niet echt voor.
Hoe pakt men dat hier aan?

En of ik wel moeder zal worden? Ik denk eigenlijk altijd meer van: ik wil ook graag een kind, dus moet ik maar is op gaan schieten!!!
Afbeelding

'En wat hebt gij, dat gij niet hebt ontvangen?' 1 Korinte 4:7

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 21 mei 2010 17:36

de_bisschop schreef:
Hier nog een vrijgezel! (26)
Herken deze gevoelens en weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet. Maar 'opeens' zijn je vriendinnen aan de man...
Avondje mannanjacht kan je ook wel vergeten. En om nou alleen te gaan... daar ben ik het type niet echt voor.
Hoe pakt men dat hier aan?

En of ik wel moeder zal worden? Ik denk eigenlijk altijd meer van: ik wil ook graag een kind, dus moet ik maar is op gaan schieten!!!

26? Tijd zat nog hoor, maar dat werkt voor vrouwen natuurlijk wel een beetje anders.

Wat ik in eerste instantie tijdens mij vakantie erg lastig vond was een vol restaurant binnenlopen en een tafel voor één te vragen. Maar het was dat, of fastfood eten, dus heb ik het maar gewoon gedaan en uiteindelijk viel dat ook allemaal wel mee.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

lutina
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lutina » 21 mei 2010 20:04

Hoi

ik ben ook 26 jaar hoor en ja dat kan voor jou lastig zijn om een tafel voor je zelf te vinden in een restaurant maar voor mij niet

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 21 mei 2010 20:17

Mortlach schreef:
Wat ik in eerste instantie tijdens mij vakantie erg lastig vond was een vol restaurant binnenlopen en een tafel voor één te vragen. Maar het was dat, of fastfood eten, dus heb ik het maar gewoon gedaan en uiteindelijk viel dat ook allemaal wel mee.

Wel goed dat je het toch gedaan hebt! Ik zat pas ook in zo'n situatie toen in een paar dagen in het buitenland was en en ik ben toen ook gewoon ergens gaan eten. De eerste keer vond ik het niet zo leuk, maar na afloop was ik toch blij dat ik het had gedaan! En daarna was het niet echt een probleem meer. Ik had eerst zoiets van 'wat zullen al die mensen wel niet van me denken', maar dat is natuurlijk onzin.
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 21 mei 2010 20:27

Ik ben niet zo'n restaurant-type, maar ik zou het ook niet leuk vinden om alleen te gaan eten of om alleen voor mezelf een tafel te vragen.

Voor de rest ben ik overigens erg tevreden met m'n vrijgezellenbestaan :) Het stelt me nu in staat het leven te leven dat ik leef en dit werk te doen, ik denk dat dat anders/moeilijker zou zijn met een partner of zelfs kinderen. Dat moeder worden speelt voor mij ook helemaal niet, met alle respect voor de mensen die dat wel graag willen trouwens.

De mensen om me heen gaan trouwen, stichten gezinnen, maar als ik daar naar kijk ben ik blij dat ik daar niet mee bezig ben. Gewoon niks voor mij, denk ik ;)

Terug naar “Archief”