Hij laat gewoon lang op zich wachten

Of is verdwaald. Hmmm... dat zou ik wel vervelend vinden

Tja, en aangezien een man zo eigenwijs zijn niet naar de weg te willen vragen haha
Moderator: Moderafo's
Wiepie schreef:Je kan natuurlijk altijd nog Tom Tom aanschaffen, die verdwaalt nooit
em_ma schreef:Wiepie schreef:Je kan natuurlijk altijd nog Tom Tom aanschaffen, die verdwaalt nooit
Haha, na honderd meter..bestemming bereikt...
mw schreef:Haha, dat ben ik niet helemaal met je eens. Wie mijn adres intikt die wordt rechtstreekst de haven ingestuurd. En in het water ben ik toch echt niet te vindenWeet ik gelijk waarom de ware nog niet bij mij op de stoep heeft gestaan
mw schreef:Haha, dat ben ik niet helemaal met je eens. Wie mijn adres intikt die wordt rechtstreekst de haven ingestuurd. En in het water ben ik toch echt niet te vindenWeet ik gelijk waarom de ware nog niet bij mij op de stoep heeft gestaan
em_ma schreef:mw schreef:Haha, dat ben ik niet helemaal met je eens. Wie mijn adres intikt die wordt rechtstreekst de haven ingestuurd. En in het water ben ik toch echt niet te vindenWeet ik gelijk waarom de ware nog niet bij mij op de stoep heeft gestaan
Of de mannen van tegenwoordig zijn doetjes, bang voor een nat pak:-)
Mortlach schreef:em_ma schreef:mw schreef:Haha, dat ben ik niet helemaal met je eens. Wie mijn adres intikt die wordt rechtstreekst de haven ingestuurd. En in het water ben ik toch echt niet te vindenWeet ik gelijk waarom de ware nog niet bij mij op de stoep heeft gestaan
Of de mannen van tegenwoordig zijn doetjes, bang voor een nat pak:-)
Weet je wel wat dat pak gekost heeft?
em_ma schreef:Dat heb je er toch voor over![]()
Wat betreft de opmerkingen van je ouders. Voor diegenen die al iemand tegen zijn gekomen zijn dit soort dingen makkelijk te zeggen.
Ik ken mensen die wekelijks uitgaan en uiteindelijk iemand in de supermarkt tegenkomen of ergens anders waar je het niet zou verwachten.
Als je je in het dagelijks leven onder de mensen begeeft, zou je toch prima een vrouw tegen kunnen komen? Het zou toch wel erg zijn als jij alleen maar een leuke vrouw in een cafe tegen kan komen!
Prince Caspian schreef:Leuk, bij kennissen op bezoek. Koetjes, kalfjes en dan vanuit het niets 'jij hebt nog geen relatie hé??'. Nee, dat klopt... 'Dat is misschien ook maar beter ook, 't is ook niks voor je en helemaal niet verstandig nu'.
....
Ik weet weer waar ik aan toe ben.
Prince Caspian schreef:Leuk, bij kennissen op bezoek. Koetjes, kalfjes en dan vanuit het niets 'jij hebt nog geen relatie hé??'. Nee, dat klopt... 'Dat is misschien ook maar beter ook, 't is ook niks voor je en helemaal niet verstandig nu'.
....
Ik weet weer waar ik aan toe ben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten