Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Progton
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Progton » 06 apr 2010 14:55

em_ma schreef:Ehmm ik bedoelde dat ik er niet voor kies om vrijgezel te zijn. Maar het komt over alsof ik niet wil zeggen waarom. Haha... dat weet ik zelf niet. Het zal nog wel niet de tijd ervoor zijn denk ik dan maar...

zoiets denk ik ook, ze is nog niet op mijn pad gekomen bijvoorbeeld :D

Istendael
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Istendael » 06 apr 2010 20:40

Een relatie 'krijg' je niet van de ene op de andere dag, je groeit er in. Het enige wat je moet doen is er voor open staan voor wanneer de juiste persoon zich aandient en dan ontwikkelt het zich vanzelf... of niet.
Indien iemand Gods tempel vernietigt, zal God hem vernietigen, want Gods tempel is heilig – en die tempel bent u zelf. (1 Cor. 3:17)

sunlover
Mineur
Mineur

Berichtdoor sunlover » 06 apr 2010 21:26

Gezien de vorige reacties lijkt het tijd voor een vrijgezellenfeest :-({|= :lol:

Chienn
Mineur
Mineur

Berichtdoor Chienn » 07 apr 2010 14:47

Nou wanneer is the party ? :P

Nee, dat is puur gekheid... Maar er dienden zich ineens wel heél veel vrijgezellen in ;)

filia
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor filia » 07 apr 2010 15:17

Lentekriebels misschien? ;)
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's closed.

sunlover
Mineur
Mineur

Berichtdoor sunlover » 07 apr 2010 15:55

Volgens mij wel.
Maar wat voor lentekriebels en wat heet lentekriebels?

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 07 apr 2010 16:00

Overal komt weer kleur aan he. De wereld ziet er gewoon ineens een stuk fleuriger uit, dat wekt kriebels op denk ik :P

Istendael
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Istendael » 07 apr 2010 16:22

sunlover schreef:Gezien de vorige reacties lijkt het tijd voor een vrijgezellenfeest :-({|= :lol:

Haha, goed idee! :wink:
Indien iemand Gods tempel vernietigt, zal God hem vernietigen, want Gods tempel is heilig – en die tempel bent u zelf. (1 Cor. 3:17)

filia
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor filia » 07 apr 2010 18:41

sunlover schreef:Volgens mij wel.
Maar wat voor lentekriebels en wat heet lentekriebels?

Ik heb ooit ergens gelezen dat 'lentekriebels' ontstaan doordat je in het voorjaarszonnetje weer meer vitamine D binnenkrijgt, en dat die vitamine belangrijk is voor de aanmaak van je hormonen. Dus: als we praten over lentekriebels, hebben we het eigenlijk over een op hol geslagen hormonenhuishouding... :mrgreen:
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's closed.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 10 apr 2010 13:27

Ik ben absoluut geen uitgaanstype, nooit geweest ook. Ik vind cafe's te druk, te lawaaierig en tot voor kort te rokerig. Nu besef ik me echt wel dat het feit dat ik nog steeds vrijgezel ben daar best iets mee te maken heeft. Dat hoeft me niet voor de voeten geworpen te worden, door -bijvoorbeeld- mijn ouders. Verwijten zijn nu niet bepaald de beste manieren om verandering te bewerkstelligen. [-X
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 10 apr 2010 13:38

Mortlach schreef:Ik ben absoluut geen uitgaanstype, nooit geweest ook. Ik vind cafe's te druk, te lawaaierig en tot voor kort te rokerig. Nu besef ik me echt wel dat het feit dat ik nog steeds vrijgezel ben daar best iets mee te maken heeft. Dat hoeft me niet voor de voeten geworpen te worden, door -bijvoorbeeld- mijn ouders. Verwijten zijn nu niet bepaald de beste manieren om verandering te bewerkstelligen. [-X

Tja, maar kom je in cafe's ook wel het soort publiek tegen wat je zoekt? Ik in elk geval niet. En dan denk ik aan jongens met dezelfde soort chr. achtergond, rond dezelfde leeftijd en natuurlijk vrijgezel. Nee, je ziet vaak van die oudere rokerige, getatoeëerde figuren aan de bar zitten, wat groepjes jongeren tot begin 20 en gezinnentjes die even een ijsje komen halen. Maar goed, dat is de situatie hier;)

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 10 apr 2010 13:40

Progton schreef:
em_ma schreef:Ehmm ik bedoelde dat ik er niet voor kies om vrijgezel te zijn. Maar het komt over alsof ik niet wil zeggen waarom. Haha... dat weet ik zelf niet. Het zal nog wel niet de tijd ervoor zijn denk ik dan maar...

Hij laat gewoon lang op zich wachten :-k haha

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 10 apr 2010 14:47

Ook ik ben weer retour, en kom weer gezellig mee praten

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 10 apr 2010 16:05

Wiepie schreef:Tja, maar kom je in cafe's ook wel het soort publiek tegen wat je zoekt? Ik in elk geval niet. En dan denk ik aan jongens met dezelfde soort chr. achtergond, rond dezelfde leeftijd en natuurlijk vrijgezel. Nee, je ziet vaak van die oudere rokerige, getatoeëerde figuren aan de bar zitten, wat groepjes jongeren tot begin 20 en gezinnentjes die even een ijsje komen halen. Maar goed, dat is de situatie hier;)

Ja, je krijgt inderdaad de bijzonder ironische situatie dat je in een cafe gaat zoeken naar iemand die net zo min om cafés geeft als jezelf...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 10 apr 2010 19:08

Wiepie schreef:
Progton schreef:

Hij laat gewoon lang op zich wachten :-k haha

Of is verdwaald. Hmmm... dat zou ik wel vervelend vinden :wink:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Terug naar “Archief”