Moderator: Moderafo's
 ,dat vind ik wel leuk als klein meisje, maar niet als je 30 bent.
 ,dat vind ik wel leuk als klein meisje, maar niet als je 30 bent. ). En we willen ook dat de roepnaam hetzelfde is als de eerste doopnaam. In Nederland is dat vaak niet zo en behalve een beetje raar weet ik dat het ook nogal onhandig is.
 ). En we willen ook dat de roepnaam hetzelfde is als de eerste doopnaam. In Nederland is dat vaak niet zo en behalve een beetje raar weet ik dat het ook nogal onhandig is.Nina87 schreef: En we willen ook dat de roepnaam hetzelfde is als de eerste doopnaam. In Nederland is dat vaak niet zo en behalve een beetje raar weet ik dat het ook nogal onhandig is.
mirjan24 schreef:Galateia schreef:Sterretje schreef:Noor en Puck ook.
Ik moet ineens aan een tv-serie denken
Puck vind ik echt geen naam. Zo noem je je kind toch niet? Ik bedoel... Puck. Klinkt als zo'n ijshockey-geval. Maar goed, ieder zijn ding. Gelukkig is er veel variatie
doet me denken aan Pietje Puk
 Ik de brug weer heen-en weer gefietst, nergens meer te vinden. Grrr. Zelfs nog onder een deel van de brug gezocht, waar een weiland en een pad is, maar nee. Verdraaid, hartstikke dure schoenen, normaal gesproken, gelukkig heb ik ze in de uitverkoop gekocht. Ben dolblij dat ik niet de hoofdprijs heb betaald. Ik ben maar gelijk naar Scapino doorgefietst om nieuwe schoenen te kopen. Want in de uitverkoop zijn de dure schoenen nu niet meer, en ik ga echt niet weer zulke dure kopen. En op de terugweg naar huis presteerde hij het opnieuw om zijn nieuwe schoen uit te duwen. Gelukkig had ik het nu door, en heeft hij mooi zonder schoenen aan achterop gezeten, die heb ik maar in mijn tas gestopt.
  Ik de brug weer heen-en weer gefietst, nergens meer te vinden. Grrr. Zelfs nog onder een deel van de brug gezocht, waar een weiland en een pad is, maar nee. Verdraaid, hartstikke dure schoenen, normaal gesproken, gelukkig heb ik ze in de uitverkoop gekocht. Ben dolblij dat ik niet de hoofdprijs heb betaald. Ik ben maar gelijk naar Scapino doorgefietst om nieuwe schoenen te kopen. Want in de uitverkoop zijn de dure schoenen nu niet meer, en ik ga echt niet weer zulke dure kopen. En op de terugweg naar huis presteerde hij het opnieuw om zijn nieuwe schoen uit te duwen. Gelukkig had ik het nu door, en heeft hij mooi zonder schoenen aan achterop gezeten, die heb ik maar in mijn tas gestopt. Maar kan me voorstellen dat je wel ff flink baalt
  Maar kan me voorstellen dat je wel ff flink baalt 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten