Moderator: Moderafo's
Dippie schreef:Laten luchten helpt bij een heftige luieruitslag, maar niet bij een schimmelinfectie, daar moet toch echt wat aan gedaan worden. Zoals ik al zei, Daktarin moet je ook nog even door blijven gebruiken als de schimmel weg is en niet gelijk stoppen! Want dan komt het idd na 2 a 3 dagen weer terug.
Schipje schreef:Naast alle andere adviesen zou ik je 'gentiaanviolet' willen adviseren.
Zelf heb ik het gebruikt toen ik spruw had (bij mezelf en bij dochter in haar mondje), ook heb ik het gebruikt toen ik zwemmerseczeem had want dat is ook een schimmelinfectie en laatst heb ik het bij mijn dochter gebruikt toen zij een vuurrode, heftige schimmelinfectie onder haar luier had nà een ab kuur die zij kreeg voor een longontsteking.
Max schreef:Schipje schreef:Naast alle andere adviesen zou ik je 'gentiaanviolet' willen adviseren.
Zelf heb ik het gebruikt toen ik spruw had (bij mezelf en bij dochter in haar mondje), ook heb ik het gebruikt toen ik zwemmerseczeem had want dat is ook een schimmelinfectie en laatst heb ik het bij mijn dochter gebruikt toen zij een vuurrode, heftige schimmelinfectie onder haar luier had nà een ab kuur die zij kreeg voor een longontsteking.
Ik had dit ook al geschreven maar ik denk dat er iets niet geod gedaan is; ik zie m'n reactie nl niet terug.
Maar dacht hier ook aan ja! Hier met spruw ook goede resultaten, misschien is het het ei-van-columbus!
Succes!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten