trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Jo'tje » 06 apr 2010 15:14

Kate Spade, voor jullie gaat het ook al opschieten natuurlijk, dat is maar een weekje later!
Heb je dat idee al, dat het zo snel is?

En dat verven komt waarschijnlijk wel goed hoor. De één is in precieze klusjes beter dan de ander, maar met wat oefenen ben je al snel een aardig eind. Ik heb in ons huis nu ook onwijs veel gedaan, en het meeste is goed aan te zien ;)
Een schilder doet het natuurlijk altijd beter, maar dat is voor je bankrekening weer wat minder...
En goed verven, begint bij goed afplakken ;) Maar leuk, succes!!
pobody's nerfect

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 06 apr 2010 18:03

En als het verven niet zo goed lukt ziet het er toch nog rustiek uit ;)

Wij hebben dit weekend best wel veel kunnen regelen voor de bruiloft: de caterer, bruidstaart, bloemen en fotograaf. En we hebben ook onze trouwringen opgehaald, die waren erg mooi geworden.
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 06 apr 2010 19:16

Jo'tje schreef:Kate Spade, voor jullie gaat het ook al opschieten natuurlijk, dat is maar een weekje later!

Het gaat zo snel...ik tel met de kinderen in de klas de nachtjes af. Nog 17 te gaan! We begonnen een maand van te voren met 28 nachtjes, dus het schiet al enorm op. Wel spannend allemaal, ik heb nu geen stress maar af en toe vraag ik me af of ik mooi kan lopen in mijn jurk. Of dat ik ineens ga struikelen ofzo terwijl iedereen kijkt.

Verder denk ik dat ik niet na ga denken over hoe de gasten de kerk moeten uitlopen ofzo. Daar kwamen bepaalde familieleden mee, die dachten netjes twee aan twee te lopen voor de foto´s ofziets. Maar als ik tot in die details moet ga nadenken...pfft.

@marnix en jo'tje; ik was van plan om te komen naar jullie dienst. Vind het leuk om te zien hoe jullie er dan uitzien en ik ben erg benieuwd naar jullie dienst!
Dus, dat.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 06 apr 2010 19:53

Wow jo'tje, marnix en Kate Spade, het komt snel dichterbij!
Wij trouwen over minder dan een halfjaar, vinden we ook al snel dichterbij komen! Vooral omdat we het al wisten met een jaar, we zijn over de helft! :wink:
Van het weekend hebben we een trouwkaart uitgezocht! Heel spontaan, hadden we opeens zin in en we hebben een leuke gevonden:D Volgende week krijgen we al een proefdruk, dus ik ben benieuwd!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 apr 2010 21:37

Het gaat voor jullie nu echt opschieten Marnix & Jo'tje en Kate. Geniet er vooral van!
Over zulke details moet je ook niet druk maken, want dat loopt toch altijd net anders dan je eigenlijk gepland had en je houdt het niet tegen.

Moet zeggen dat ik de afgelopen weken ook wel erg snel gegaan zijn voor mijn gevoel. Al kan het niet snel genoeg voor mij. Vorige week was ik bijna een week lang bij Optimatus en vond het verschrikkelijk om weer weg te moeten. Nog 7 weken en dan is dat voorgoed voorbij. 'k Kijk er echt enorm naar uit.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 06 apr 2010 22:08

@marnix en jo'tje; ik was van plan om te komen naar jullie dienst. Vind het leuk om te zien hoe jullie er dan uitzien en ik ben erg benieuwd naar jullie dienst!

Kun je ook altijd nog kijken hoe je het misschien NIET wilt ;)
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 apr 2010 12:12

Kate Spade schreef:
Jo'tje schreef:Kate Spade, voor jullie gaat het ook al opschieten natuurlijk, dat is maar een weekje later!

Het gaat zo snel...ik tel met de kinderen in de klas de nachtjes af. Nog 17 te gaan! We begonnen een maand van te voren met 28 nachtjes, dus het schiet al enorm op. Wel spannend allemaal, ik heb nu geen stress maar af en toe vraag ik me af of ik mooi kan lopen in mijn jurk. Of dat ik ineens ga struikelen ofzo terwijl iedereen kijkt.

Verder denk ik dat ik niet na ga denken over hoe de gasten de kerk moeten uitlopen ofzo. Daar kwamen bepaalde familieleden mee, die dachten netjes twee aan twee te lopen voor de foto´s ofziets. Maar als ik tot in die details moet ga nadenken...pfft.

Leuk, spannend. En je ziet er ongetwijfeld prachtig uit in je jurk, maak je daar maar geen zorgen om.

Leuk als je / jullie bij onze trouwdienst zijn. Jullie zijn hartelijk welkom, kom na afloop ook zeker nog even een drankje doen in de "catacombe"! :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 apr 2010 12:46

Marnix & Joanne, wanneer trouwen jullie ook alweer?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 apr 2010 15:36

16 april

Hier staat onze kaart. En natuurlijk ben je welkom :)
viewtopic.php?p=1725553#p1725553
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 apr 2010 09:33

Marnix schreef:16 april

Hier staat onze kaart. En natuurlijk ben je welkom :)
viewtopic.php?p=1725553#p1725553

Dankjewel! Jammer dat ik waarschijnlijk niet kan komen :( Maar ik wil wel graag foto's zien!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 08 apr 2010 09:34

Komt goed ;)

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 08 apr 2010 21:23

Spannend Marnix! Super fijne, goede enz. dag gewenst!
Time flies when you have none!

nonno
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor nonno » 08 apr 2010 22:08

Kate Spade schreef: Wel spannend allemaal, ik heb nu geen stress maar af en toe vraag ik me af of ik mooi kan lopen in mijn jurk. Of dat ik ineens ga struikelen ofzo terwijl iedereen kijkt.

Toen ik van de trap kwam (thuis) gleed ik uit :mrgreen: ,mn schoenen waren errug glad. Rest van de dag is het prima gegaan!
"zonder mannen aten we de hele dag moorkoppen"

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 apr 2010 23:10

Hehe. Ik heb samen met ons bruidsmeisje nog schoenen geschuurd. Ff een 'dansje' op stoeptegels helpt :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 apr 2010 10:16

Ik heb mijn schoenen inderdaad ook 'ns flink langs de muur en over de stoep gehaald, zodat ze minder glad werden.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”