LeChat schreef:Mortlach schreef:Pfff, eigenlijk loop alles wat betreft de komende aankoop op rolletjes. Daarom ben ik verbaasd te merken hoe bizar gespannen ik ben onder de hele situatie. Echt niet leuk meer.
Het is toch ook een grote stap, Mortlach... Straks ben je (groot)grondbezitter, of op zijn minst eigenaar van onroerend goed, en je krijgt wel 'n hypothecaire schuld terwijl je misschien helemaal niet gewend was schulden te hebben/maken. Verhuizen is ook spannend/wennen aan je nieuwe omgeving, etc. Helemaal niet raar dat je er wat van in de war bent, hoor. Wel vervelend als het echt erg is. Succes/sterkte!
Is ook spannend, wij zijn ook onszelf niet...... moe kortaf, kortom niet echt gezellig. Maar verhuizen staat in de top 5 van de traumatische gebeurtenissen dus dat is natuurlijk niet voor niks....
sterkte ermee!
en wat betreft hooghartig en alles willen wat een ander wil, dat is op meer plaatsen zo hoor en dat boeit me niks, als ze me niet pikken in een ouwe spijkerbroek, dan hoeven ze me ook niet aan te kijken als ik in dure merkkleding loop. Vrienden maak je niet om het uiterlijk maar om het innerlijk.