Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 apr 2010 13:46

Matteo weet wel wat hij met zn haar wil hoor!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 01 apr 2010 13:53

Dan nog beslis jij het denk ik?

Danique weet ook wel wat ze wilt maar dat kan volgende week weer anders zijn. :lol:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 01 apr 2010 14:17

Sarah weet ook heel goed wat ze met haar haren wil, al een jaar lang :) dus ik vind het geen vreemde vraag.
Ze wil het laten groeien en géén staart in, maar lekker los of een speldje. Prima, want wat ik ook doe ze haalt het er toch weer uit. Alleen naar buiten moet ze een staart of vlecht want anders waait het alle kanten op.
Dit heeft ze overigens al vanaf anderhalf, alles wat ik erin doe haalt ze er na verloop van tijd uit. soms na 5 minuten, soms na 5 uur, maar hte blijft nooit de hele dag zitten :roll:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 01 apr 2010 14:38

Vindt het ook helemaal geen rare vraag.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 01 apr 2010 16:35

hier wat problemen met dochterlief als ze moet gaan slapen.. gelukkig niet 's nachts, maar wel 's avonds als ze naar bed moet is het brullen geblazen. vreselijk huilen, dikke tranen, en niet een kwartiertje... en als ik haar probeer te troosten en loop weer weg is het nog erger....snap niet wat er toch aan de hand is dat ze niet wil slapen.
ze gaat elke keer zitten en staan in bed, en als ze uiteindelijk helemaal vermoeid in slaap zakt ligt ze in de raarste kronkels...misschien toch nog een safetysleep aanschaffen. er zijn hier mensen die daar goede ervaringen mee hebben toch??
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 02 apr 2010 11:31

vpk schreef:hier wat problemen met dochterlief als ze moet gaan slapen.. gelukkig niet 's nachts, maar wel 's avonds als ze naar bed moet is het brullen geblazen. vreselijk huilen, dikke tranen, en niet een kwartiertje... en als ik haar probeer te troosten en loop weer weg is het nog erger....snap niet wat er toch aan de hand is dat ze niet wil slapen.
ze gaat elke keer zitten en staan in bed, en als ze uiteindelijk helemaal vermoeid in slaap zakt ligt ze in de raarste kronkels...misschien toch nog een safetysleep aanschaffen. er zijn hier mensen die daar goede ervaringen mee hebben toch??

Associeert ze haar kamer met iets angstigs? Heeft ze nachtmerries gehad de laatste tijd dat ze daar weer bang voor is? Of hoort het bij haar leeftijd dat ze niet alleen gelaten wil worden?

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 02 apr 2010 12:04

Ilona heeft dat ook wel een tijdje gehad, toen ze wat kleiner was.
Maar bij haar was het zo, dat je er vooral geen aandacht aan moest geven,
want dat is wat ze wilde. En dan blijft ze dat elke keer doen natuurlijk.

Maar goed, misschien is het bij haar natuurlijk heel wat anders.. Ik heb geen ervaring met de safetysleep.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 apr 2010 12:16

waarom was mijn vraag nou weer een rare vraag ?? Volgens sommige niet en volgens sommige wel.... ik vind het niet raar om een meisje van 2 a 3 te vragen wat ze met haar haren wil doen :? al is het alleen maar om te vragen of ze vlechtjes of staartjes wil naar school. Waarom moet de moeder altijd alles beslissen? (en dat bedoel ik niet raar of rot!!!) Ik vind dat je zo'n kindje best zelf mee mag laten beslissen. Al zijn er wel grenzen natuurlijk :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 02 apr 2010 12:28

Kwebbel, ik vind het een hele normale vraag, hoor. Kindlief hier is ook heel duidelijk in wat hij wil. Korte haartjes, anders gaat zijn hoofdhuid jeuken, dus hier gaat regelmatig de tondeuse over zijn kroeshaartjes. En hij mag altijd zelf zijn trui of t-shirt uitzoeken, dat vindt hij echt helemaal leuk en dan loopt hij trots zijn trui te showen de hele dag. Een kindje van 2 weet echt wel wat hij/zij wil, hoor!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 apr 2010 16:10

Helemaal mee eens!
Sowieso mag je alles vragen toch Kwebbel? Danique vraag ik ook altijd of ze idd staartjes, vlechtjes etc wil.
En kleding mag ze ook zelf uitzoeken met een beetje hulp van.
Maar ik begrijp ook dat kindjes het verstand nog niet hebben om te beslissen of uit te duiden hoe ze de haartjes willen
qua kapsel.
Danique zou bijvoorbeeld vandaag Dora haar willen zwart en kort en morgen weer vlechtjes, helaas gaat dat niet lukken haha.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 02 apr 2010 19:43

Hannah krijgt gewoon een babykrul :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 apr 2010 20:22

aaah... lief!!

hier een meisje wat absoluut niet weet wat ze met haar haar wil. Denk dat ze net als mama is: boeit geen ene zier :oops: Als er maar geen knipjes of frutsels in zitten, de rest maakt het haar niet uit. Wil nu het helemaal wt langer laten knippen en dan hopen dat ze dan een knipje in wil, omdat het anders voor haar gezicht valt. We wachten wel weer af. Miss wel weer gewoon de korte coupe...

maar vlechtjes ed.. neeeh... das niks hier! k hoop dat ze alleen met konininnedag wel staartjes wil, vind ik zo schattig met twee van die rood-wit-blauwe lintjes erin!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 02 apr 2010 20:55

Hier ook een madammeke van twee die precies weet wat ze met haar haar wil: geen taat ma peldje! Oftewel: alleen speldjes zijn goed en geen staarten. Af en toe mag er per gratie een staartje in maar dan moet er wèl een speldje bij! Ze heeft ontzettend weinig haar waar nog maar net een staartje in kan. Vind ik juist zo super leuk staan, zo'n palmboompje op d'r hoofd! Maar helaas, mevrouw denkt daar anders over. Net als kleren: Ikke tok, geen boek! Maar ja, af en toe moet ze toch echt een broek aan van me! Gelukkig is ze nog wel makkelijk om te buigen, maar dat belooft nog wat :roll:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 02 apr 2010 20:57

@jeepeecee: wat een lieverd, echt van die knijpwangetjes he ;)
Ik vraag aan Michael 's ochtends of hij gel in z'n haartjes wil (zeker nu het te lang is :oops: ) en zo niet, dan niet. Even goede vrienden :) En Michael noemt ieder kledingstuk een boek, dus ook mama's rok. Papa vindt dat hilarisch ;)
We hebben wat probleempjes met het internet (nl, het valt soms spontaan uit), dus als we wat meer 'op stek' zijn en het internet doet het, een verslagje van de verhuizing en het nieuwe huis...en natuurlijk foto's!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 apr 2010 20:59

paprikameisje2 schreef:aaah... lief!!

hier een meisje wat absoluut niet weet wat ze met haar haar wil. Denk dat ze net als mama is: boeit geen ene zier :oops: Als er maar geen knipjes of frutsels in zitten, de rest maakt het haar niet uit. Wil nu het helemaal wt langer laten knippen en dan hopen dat ze dan een knipje in wil, omdat het anders voor haar gezicht valt. We wachten wel weer af. Miss wel weer gewoon de korte coupe...

maar vlechtjes ed.. neeeh... das niks hier! k hoop dat ze alleen met konininnedag wel staartjes wil, vind ik zo schattig met twee van die rood-wit-blauwe lintjes erin!

Langer laten knippen? hoe doe je dat.. :P :mrgreen:

Terug naar “Archief”