Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor TheKeimpe » 30 mar 2010 18:23

Juliah schreef:Weten jullie waar je in de buurt van R'dam/Delft/Den Haag een mooi pak kunt kopen? Wel redelijke kwaliteit, maar niet al te prijzig graag.
Verschillende bruiloften in het verschiet, maar m'n vriend heeft alleen nog z'n studentenborrelpak! Daar kun je natuurlijk niet mee aankomen!

Wat noem je prijzig? Voor +/- 500 euro heb je bij Bos Mannenmode in Bergambacht een maatpak. Leveringstijd ongeveer 5 a 6 weken, dus ik weet niet of dat nog op tijd is.

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 30 mar 2010 21:10

elvira (gast) schreef:@Laura/Nita: Maar nieuwe hakken onder laten zetten hoort toch ook bij het onderhoud van de schoenen? Hoeft echt niets over de kwaliteit te zeggen, hoor! Ik heb een heleboel schoenen, waarvan ik eens per jaar de hakken/hakjes laat vervangen, zodat ze ook mooi blijven en langer mee kunnen. Voor kwalitatief hoge schoenen, heb ik 10-15 euro per jaar voor nieuwe hakken wel over. :D

Ik weet het niet, ik ben niet gewend van schoenen dat ik er nieuwe hakken onder moet laten zetten. Scheelt ook wel dat ik normaal helemaal geen schoenen slijt. En nu was er een hak helemaal afgesleten terwijl de andere nog helemaal goed was, dus daarom denk ik toch dat er iets niet goed is geweest.

Maar zoals ik zei, we kunnen er weer even tegenaan en dan heb ik er het geld ook echt wel voor over.
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 31 mar 2010 09:24

@Juliah;

Idd afhankelijk van hoeveel je uit wil geven, maar je zou bijvoorbeeld naar Suit Supply kunnen gaan (KLIK). Zitten zowel in Rotterdam als Den Haag.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 31 mar 2010 09:50

zo zeg, heb voor het eerst een jurkje geshopt.. een witte met een lang grijs vest erover.
tis voor een bruiloft, wist niet echt waar ik naar op zoek was, maar zoiets had ik nooit zelf uit het rek gepakt. toch wel leuk, en weer eens wat anders!

heb voor de kleine meid een keigave felroze zomerjas gekocht bij de hema. met vier van die grote knopen voorop. echt leuk spul hebben ze daar voor die kleintjes!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 31 mar 2010 09:58

Jurkjes zijn leuk! Bij Steps hebben ze ook weer heel veel leuke jurkjes...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 31 mar 2010 10:20

Ja, je ziet echt overal leuk jurkjes! Nadeel bij de Steps vind ik wel een beetje de prijs.
Maar dat komt omdat ik eigenlijk niets nodig heb voor deze zomer, een jurkje van 80 euro dan 'zomaar' kopen is dan niet echt verantwoord vind ik :wink:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 31 mar 2010 11:02

Ha, die prijs verantwoord ik tegen m'n hubby zo: als ik een jurkje van 80 euro koop ben ik daarmee klaar, koop ik een rokje, dan moet daar nog 'n blouse of shirtje op (of allebei) en 'n jasje bijvoorbeeld, dus dan ben je al snel duurder uit 8).
Even voor de duidelijkheid: ik hóef me niet te verdedigen, hoor, maar dat is de aard van het beestje (beroepsdeformatie?).

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 31 mar 2010 18:14

Maar er bestaan ook jurkjes van 30 euro, dus dan slaat je betoog weer nergens op :)

(Ik heb opzich geld genoeg, maar het staat me zo tegen om dure kleren te kopen, ik doe het nooit!)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 31 mar 2010 18:59

Klopt, en dan gaat het verhaal alleen nóg maar sterker op :wink:. Als je die 30 euro afzet tegen de prijs van 'n rokje + jasje... Want ik koop ook niet altijd bij Steps enzo, hoor.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 01 apr 2010 21:16

Ik heb vorige week zaterdag een super leuk zomerjurkje gekocht voor maar 18 euro.. 8) Was vanmiddag nog bij de DiDi en zag daar echt een enorm gaaf rokje hangen.. Hij was alleen 70 euro.. was toch een btje te veel van het goede :?
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 02 apr 2010 09:29

dat is een nadeel van het afvallen. ik móet allemaal nieuwe dingen kopen. ](*,) Koop dus ook echt geen dure dingen, vind het zonde nu! Wil nog meer afvallen, dus dan is het helemaal jammer...

Alleen voor een bruiloft over 3 weken wel een duurdere jurk gekocht, maar die is van een soort stretch spul, dus ik gok er op dat ik die voorlopig nog wel aan kan...

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 02 apr 2010 19:50

dat is het nadeel en voordeel als je in een kledingzaak werkt! heb van de week zooo'n leuke jurk mee genomen. was ook een beetje aan de dure kant, maar met personeels korting eraf en mijn kerstbonus nog heb ik 'm toch maar gekocht. ben er helemaal blij mee.
lichtgrijze crepe, en dan van die witte laarzen er bij.
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 apr 2010 09:30

@Jannoek: dat lijkt me lastig! Bewaar je je 'oude' kleding nog wel?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 apr 2010 19:11

elvira (gast) schreef:@Laura/Nita: Maar nieuwe hakken onder laten zetten hoort toch ook bij het onderhoud van de schoenen? Hoeft echt niets over de kwaliteit te zeggen, hoor! Ik heb een heleboel schoenen, waarvan ik eens per jaar de hakken/hakjes laat vervangen, zodat ze ook mooi blijven en langer mee kunnen. Voor kwalitatief hoge schoenen, heb ik 10-15 euro per jaar voor nieuwe hakken wel over. :D

't Ging er mij niet om dat ik er nieuwe hakken onder moest zetten (want voor het geld maakt het niet uit, 10 euro goed besteed zeg maar), maar om het feit dat het al zo snel moest. Er zat nog niet eens een winter op. Ik vind het best wel snel om na 5 maanden al compleet door 1 hak te zitten, terwijl dat bij andere laarzen/schoenen nog nooit is gebeurd.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 apr 2010 20:28

Steps heeft echt super gave dingen...afgelopen week nog gekeken met mijn zus die op jurkenjacht was. Voor mezelf wilde ik nog een vakantie jurkje, heb nu een goedkope en een dure. De goedkope was een afgeprijsde jurk, die wilde ik al langer hebben maar toen vond ik 'm te duur. De dure mocht ik kopen omdt ik bijgewekt had, dat doe ik af en toe. Naast mijn baan in het onderwijs van 4 dagen per week, val ik af en toe in bij peuterspeelzaaltjes. Van dat geld mag ik mezelf dan zo nu en dan wat leuks geven :D Dus had ik van de week een jurk bij mexx gekocht.
Dus, dat.

Terug naar “Archief”