Berichtdoor MissF » 23 mar 2010 21:45
Wij geven voor een hele dag mee meestal een cadeau, dat is eigenlijk voornamelijk familie of beste vrienden, die hebben meestal wel iets dat ze nog graag willen hebben. Dan geven we zoiets met het hele gezin of met de vriendengroep ofzo.
Wij geven dan vaak zo'n 30 euro per stel uit. Voor mijn vriendinnen komt dat nog uit de 'studententijd'. Toen trouwden er 3 van de groep, en konden we echt niet allemaal 100 euro uitgeven, dus hebben we besloten dat bij elke bruiloft van de meiden te blijven geven, zodat de eersten niet een veel kleiner cadeau kregen.
Familie is nu op, mijn mans broers en zussen zijn allemaal getrouwd, mijn broertje en zusje nog niet, maar die zijn ook vriend-in loos, dus zal nog wel even duren. Als een van hen als ze ooit trouwen een iets duurder cadeau vragen, dan vind ik dat prima, we hebben nu ook meer te besteden. Toen mijn zus trouwde studeerde ik nog, dan vind ik 100 euro heel erg veel.
Voor feestavonden ook iets van 20 euro van ons samen. Of ook vaak een groot cadeau met de hele vriendengroep ofzo.
Recepties kennen we hier niet, het zijn eigenlijk altijd feestavonden.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...