Huis kopen!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Huis kopen!

Berichtdoor LeChat » 22 mar 2010 12:36

Dat vinden wij ook. :) We hebben nu crème gordijnen tot op de grond, effen met een wat grovere weving erin. De roede en ringen zijn zwart en aan het eind van de roeden zit zo'n bol (geen krul ofzo, dat past niet zo bij onze inrichting).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 22 mar 2010 12:44

Ja, zoiets ben ik ook van plan. Niet van die suffe railsjes in ieder geval.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 22 mar 2010 21:23

Wij zijn weer op 'huizenjacht'.. :)

Met 't andere huis is het anders gegaan dan de normale gang van zaken is.
We hadden nog 2 kijkers voor ons, en die zagen er beiden vanaf.
En juist toen wij aan bod waren, heeft de 5e kijker een (belachelijk) hoog bod gedaan.
Dus, helaas.. het huis is voor onze neus weggekaapt!
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 mar 2010 12:24

Dat was dan een populair huis zeg, en dat in deze tijden! Jammer voor jullie, maar wie weet vind je nu een véél leuker huis :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 mar 2010 12:25

Hm, jammer. Nou, succes verder met de zoektocht! Wij hadden ook zoiets leuks... hadden een huisje gezien waar we helemaal weg van waren. 2e keer wezen kijken met een neef van Joanne die makelaar is... wij vonden het nog steeds een geweldig huis... Na afloop vertelde hij: Ik zou het maar niet kopen, het dak is slechter dan het er uit ziet en de fundering is ook niet super... Dat was niet leu (maar wel goed) om te horen. En daarna een fantastisch huis gekregen dat in alle opzichten beter / leuker / praktischer is :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 mar 2010 12:33

balen Maneah! Maar goed, de huizenjacht is bij jullie weer geopend :) wij willen wel een ander huis maar we weten nog niet echt welke regio. In de randstad kunnen we nu nog even niets kopen ivm de dure prijzen. Nu kijken we (ook) naar een andere regio!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 mar 2010 14:31

Welke regio(s)? Hebben jullie al werk, zo ja, waar? Of ga je eerst ergens wonen en dan werk in de buurt zoeken ofzo?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 mar 2010 15:03

ja natuurlijk hebben we werk anders hadden we dit huis ook niet kunnen kopen :lol: mijn man werkt in Utrecht-Zuilen en ik in Maarssen. ALS we naar een andere regio verhuizen kan mijn man overplaatsing aanvragen naar een ander filiaal. Ik werk in de ouderenzorg dus daar zal ik wel werk in vinden. Het belangrijkste is dat hij werk heeft want in de hogere provincies (Flevoland, Drenthe, Friesland, etc) kunnen we vrijwel zeker een huis kopen op één salaris. Ligt er aan wat je wil en waar je prioriteiten liggen. Dan zal mijn werk ook vanzelf wel er in rollen. Vertrouwen is belangrijk :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 mar 2010 15:25

Klopt... en iets buiten de randstad, maar wel in regio Utrecht? Iets naar het oosten (regio Veenendaal, Rhenen etc.)? Of Amersfoort...

En moet het een huis zijn, of kan een appartement ook?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 mar 2010 16:00

Marnix schreef:Klopt... en iets buiten de randstad, maar wel in regio Utrecht? Iets naar het oosten (regio Veenendaal, Rhenen etc.)? Of Amersfoort...

En moet het een huis zijn, of kan een appartement ook?
liefst een eigen huis. En we willen dan ook buiten de regio Utrecht kijken. Mijn schoonouders gaan naar Zeewolde, dat trekt mij op zich ook wel. We zien wel wat er komt en hoe we het gaan regelen. Zo ver is het nog niet. Eerst ons huis tzt maar in de verkoop en dan zien we het wel.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 mar 2010 16:07

Bij ons in de straat staat nu een huis te koop voor 131.250 k.k.(inclusief 25 korting koopgarant)

http://www.funda.nl/koop/amersfoort/hui ... straat-29/

Je zit overal dichtbij (station, snelweg, stad, winkels..).

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 mar 2010 17:26

Rhenen is erg leuk hoor ;)
Er staan nu steeds vaker rijtjeshuizen voor net onder 2 ton te koop, dat is wel weer ideaal met die crisis, die lage prijzen!
Wow, wat een prijs, Evelien, daar heb je hier toch echt niks voor helaas (oja, tegenwoordig wel weer met die nieuwe manier van kopen van een huis met erfpacht, dan betaal je echt alleen het huis en 'huur' je volgens mij de grond)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 23 mar 2010 18:01

@ LeChat.. 't huis was zeker populair! Op een woensdag kwam 't op Funda,
en op donderdag waren wij al de 3e beller/kijker. In totaal zijn er 8 kijkers geweest.
En de makelaar zei dat er nu nog veel mensen belden..

En ja, nu gaan we op zoek naar een ander én natuurlijk nog leuker huis! :)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 mar 2010 18:09

MissF schreef:Rhenen is erg leuk hoor ;)
Er staan nu steeds vaker rijtjeshuizen voor net onder 2 ton te koop, dat is wel weer ideaal met die crisis, die lage prijzen!
Wow, wat een prijs, Evelien, daar heb je hier toch echt niks voor helaas (oja, tegenwoordig wel weer met die nieuwe manier van kopen van een huis met erfpacht, dan betaal je echt alleen het huis en 'huur' je volgens mij de grond)

Dit zijn wel ex-huur woningen. Maar je hebt geluk bij deze woning dat er een echte timmerman in heeft gewoond. Die heeft de open keuken gemaakt etc.. goed onderhouden zeg maar.. De andere ex-huurwoningen in onze wijk zijn minder goed onderhouden.

Wij hebben het huis op de hoek (rechts, met het bankje voor het huis) gekocht voor 170.000 voor. Ook niet echt heel veel.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 24 mar 2010 06:41

JOEPIE!!!! Wij hebben ons huis verkocht (onder voorbehoud dan nog wel) binnen 9 dagen!!

Terug naar “Archief”