Mortlach schreef:Zelfs daar kijk ik naar uit. Ik heb gelukkig hulp van een hoop vrienden.
Moet ook maar een lijstje maken met dingen die ik nodig heb: lampen, strijkplank+ijzer, frituurpan, keldingkast... Wordt nog leuk.
Hm ja, verhuizen is nog best een dure hobby... Ikea doorlopen is wel verstandig, daar kan je alles wat je nodig hebt ongeveer krijgen, voor niet teveel geld

En het klussen kost tijd enzo... maar het is wel leuk want daarmee wordt het echt je eigen huisje, met je eigen bedachte kleuren enzovoorts

Mortlach schreef:LeChat schreef:Inderdaad een bekende tactiek om je enthousiasme niet te laten merken en flink commentaar te leveren, want daarmee kun je de prijs drukkenAlleen sommige mensen zijn zó enthousiast en open dat ze het niet voor zich kunnen houden...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gedeelte bijzonder vervelend vond en vind. Oneerlijk/onoprecht doen vanwege een beetje geld?
Maar de kogel is door de kerk, en ik kan op zoek naar een passende hypotheek. Eindelijk weer eens tijd voor een leven ipv 20 uur per week in de trein te zitten.
Hm ja, heerlijk... ik zit nu 5 dagen in de week ruim 3 uur in de trein... gisteren na het klussen in Hilversum blijven slapen en daarna naar mijn werk gelopen.... in 20 minuten... als ik een fiets heb doe ik het in 5 minuten... heerlijk