Bumba schreef:Gerdien B. schreef:Nog geen 10 weken en dan zijn we getrouwd.........
Ga je straks hier ook je naam veranderen in Gerdien O.???(ptimatus)![]()
Gerdien met de lange achternaam wordt het dan

Moderator: Moderafo's
Bumba schreef:Gerdien B. schreef:Nog geen 10 weken en dan zijn we getrouwd.........
Lalage schreef:Bumba schreef:Gerdien B. schreef:Nog geen 10 weken en dan zijn we getrouwd.........
Gerdien met de lange achternaam wordt het danOptimatus is waarschijnlijk net als Borkdude in dat opzicht: die wil graag dat z'n vrouw dezelfde achternaam draagt.
kirsten schreef:Ik heb ook de naam van mijn man aangenomen. Inderdaad lekker kort e.d. Jammer dat ze op de uni nog mijn oude naam aanhouden, dat krijg ik echt nooit veranderd geloof ik. Maar ach, geen last van identiteitscrisis nog.
Funlover schreef:kirsten schreef:Ik heb ook de naam van mijn man aangenomen. Inderdaad lekker kort e.d. Jammer dat ze op de uni nog mijn oude naam aanhouden, dat krijg ik echt nooit veranderd geloof ik. Maar ach, geen last van identiteitscrisis nog.
Hoelang je ook getrouwd bent op de uni en hogescholen doen ze volgens mij altijd nog je meisjesnaam!
Marnix schreef:Bij het boeken van vliegtickets idem....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten