reweide schreef:Als je de reacties leest vraag je je eigen af of dit Refoweb is.
Ik kan mij best voorstellen dat je een ongelovige laat zoeken naar God.
Er zijn daarvoor best wel bekende integere en fatsoenlijke Nederlanders te vinden.
Gordon is een relnicht bij uitstek.
Hmm... Ik vraag mij af wat in jouw ogen een goed(e) refoweb(ber) is. Iemand die in geheel in het zwart gekleed gaat, het hoofd gebogen, 24 uur per dag gebeden prevelend..?

Een site waar enkel ruimte is voor streng gelovigen in de leer, die elk woord uit de bijbel op een goudschaaltje wikken en wegen..
Afgaande op wat men/ik voorgeschoteld krijg(t) via de media-kanalen, zou ik jouw stelling best wel kunnen delen, ware het niet dat ik de persoon prive niet ken, daarom jouw stelling dus niet deel!
Laten we eerder blij zijn dat er zulk een grote verscheidenheid is onder de mensen die Hij geschapen heeft. Net zo goed als ik niet vrolijk zou worden van enkel mensen die in het zwart lopen, die mensen afkeuren als die zich niet zo gedragen gelijk hun, als dat er "enkel" mensen zouden bestaan met de flamboyantie van Gordon. Hoewel bij dat laatste de wereld misschien wel wat meer kleur zou hebben.

Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.