Wat een drukte dan weer AG! Je was juist zo enthousiast over een huis met tuin enzo, toch? In dit geval wel heerlijk dat je je oude huis nog achter de hand had
Ja, ik was idd erg enthousiast! Maar ja, het gras lijkt ergens anders altijd groener...
Een voorbeeldje: er loopt altijd een waakhond los op het erf, dus kan en durft dochterlief niet eens alleen te lopen. En je zit echt in the middle of nowhere... Dat had ik ook onderschat.
Achja, zo heel wat dingen, we hebben er van geleerd, en 't was een mooie gelegenheid om 't koophuis op te knappen.
Nou, de prijs van het appartementje wat ik op het oog heb is gezakt naar een acceptabel niveau. Nog even wachten op een proefberekening van de hypotheek-adviseur en dan ziet het er naar uit dat ik eind van de week ook echt een huis ga kopen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw
Ze zijn geweest hoor!!! Deze week gingen ze een week op vakantie en na de vakantie horen we het. Dus.....????? Huis gladhouden..... telefoon bijhouden...... en maar wachten!